Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linda schreef:@ kingbilly, is er een specifieke reden waarom Saskatchewan voor met paarden? Het is vooral prairie daar, ze zeggen wel eens: "you can see your dog running away for days"![]()
Wij gaan zelf altijd naar de mountains voor pack trips. Als ik op vakantie zou gaan zou ik dan ook voor paarden trip in BC of ergens bij de mountains kiezen. Sasktachewan is verder ook mooi hoor, het is maar net wat je interesse is.
kingbilly schreef:Miesemuisje schreef:Telegraphcove hebben wij de walvistocht gedaan! Hadden we een Nederlandse gids, erg leuk!
Ja dat wil ook gaan doen, bij welke organisatie hebben jullie het gedaan?
* heb trouwens mijn periode aangepast, stond even niet stil bij de start van mijn deeltijdstudie in september
Miesemuisje schreef:kingbilly schreef:
Ja dat wil ook gaan doen, bij welke organisatie hebben jullie het gedaan?
* heb trouwens mijn periode aangepast, stond even niet stil bij de start van mijn deeltijdstudie in september
Heb de foto's even teruggekeken, wij hebben de tour hier gedaan: http://www.stubbs-island.com/
Echter waren wij met een groepsreis, dus geen idee qua prijzen enzo! en wellicht zijn er ook andere leuke, maar wij vonden het hier in ieder geval erg leuk!
Nayomie schreef:Hey! Ik dring even binnen.
Er is een kans dat ik voor een jaar naar Canada ga maar ik vroeg me af, kan je een retourticket kopen waar een jaar tussen zit? Dus ik zou dan wellicht deze zomer vertrekken en dan die zomer erop terug naar Nederland gaan. Weet iemand dit?
tweety_be schreef:Als je een Working Holiday Visa hebt en bewijs van voldoende vermogen, kan je gewoon een enkele reis naar Canada boeken. Heb ik gedaan via Icelandair en ik ben 1 jaar en 4 maand gebleven (langer gebleven als toerist) en mijn vlucht naar huis geboekt wanneer ik wist wanneer ik terug ging... Als het even kon, was ik gewoon gebleven ^^ haha. Miss it so much