dat je Paps de liefde weer heeft gevonden!
Doe heb vele groetjes van deze kant!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat je Paps de liefde weer heeft gevonden!
wat een geweldig nieuws. Zo fijn als je dat nog mee mag maken op die leeftijd
en opeens een innige relatie met de toiletpot heb vanuit het niks.
spierpijn, koppijn, slap. Dat is minder tof.
voor nu lijkt het erop dat het beperkt blijft. Al melden ze om 10.00 140 blokkades, 300 bijeenkomsten waarvan het meeste rond parijs en pakweg 4000/6000 mensen.
dus hoewel het voor nu meevalt onbekend wat de dag gaat brengen. Morgenvroeg weten we meer
zo af en toe overvalt het me als ik het te druk heb gehad. Vandaag nog wat slap en kalm aan gedaan walnoten pellen en koken en roosteren en malen. Koorts goddank weer weg.
karuna schreef:[ Afbeelding ]
Verse walnoten, lokale acacia honing en een hoop werk. Voor een eerste poging kwa smaak erg geslaagd.
Ik was gister echt hondsberoerd en hoge koorts.zo af en toe overvalt het me als ik het te druk heb gehad. Vandaag nog wat slap en kalm aan gedaan walnoten pellen en koken en roosteren en malen. Koorts goddank weer weg.
Morgen is er weer een dag.
Ik moet makelaar worden denk ik.
De avond eindigde nou ja begon rond 7 uur vanavond. Een semi kerstman die de weg vroeg naar een dorp verderop. Toen wilden we net pootjes hoog op de bank om half 8. Bonk bonk op de deur.
Eh nee voor zover we weten niet. Affijn het eindigde in de keuken met streetview en ipad huizen bekijken van binnen buiten en de straten. Wat ik er van vond. De man is net weg
dat is mooi
ik werd al even bang...
al wil ik die wel herbruiken als handdoek ring of gordijnring en de eerste balk van de verwijderde hoogste extra tussen verdieping moet ook weg daarvoor. Maar dan is de boog door de ramen heen overal te zien behalve bij de paar stukjes dwars kozijn.
Alles is nog een keer nagemeten vanmorgen,
die gaat nu per post naar nederland.
) na een leuk maar kalm dagje pretpark, een ietwat dramatisch verlopen laatste vakantie nacht door een veel te overmatig gebruik van strijkspray met een fijne astma last en erge irritatie en allergische reactie van mij en van gv zelfs die normaal nergens op reageert.
De koelkast van gv was om een of andere vage reden zelf open gegaan.
Laat ik zo zeggen. Dat geeft wat schimmelvorming. Brrrr.
. Wel even geinformeerd omdat ik vorige week ellendig ben geweest. Dat was geen probleem.
Dat is inzicht van een geblindoekt eendagsvliegje. Wat ik dan weer zielig vind voor het eendagsvliegje

Het valt zo op kwa verkeer. Zoveel meer opgefokt en gehaast.