Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Morrie wel eens naar een zakluifel gekeken
Hadden wij op laatste caravan met zijwanden en voorwand
Ideaal niet steeds dat erin schuiven
EedihcrO schreef:Het servies hebben we in de caravan laten staan. Wassen jullie dat opnieuw af nadat de caravan een jaar ongebruikt heeft gestaan?
EedihcrO schreef:Daar hoop ik ook heel erg op MvdEnde. De hele maand juni mag ook wel. Voor die tijd gaan we niet meer weg nu, maar dan hebben we een hele maand een campingplek.
Geloof dat we nu ook alles bij elkaar hebben, dus we gaan er gewoon voor. En we zitten in Bergeijk natuurlijk. Best is een half uurtje rijden, dus als we echt iets nodig hebben gaan we wel naar Coppens.
EedihcrO schreef:Daar hoop ik ook heel erg op MvdEnde. De hele maand juni mag ook wel. Voor die tijd gaan we niet meer weg nu, maar dan hebben we een hele maand een campingplek.
Geloof dat we nu ook alles bij elkaar hebben, dus we gaan er gewoon voor. En we zitten in Bergeijk natuurlijk. Best is een half uurtje rijden, dus als we echt iets nodig hebben gaan we wel naar Coppens.
SusanH schreef:Wij hebben serieus de box meegenomen en in de voortent gehad. Maar amper gebruikt omdat het te koud washet bedje wat we meehadden paste op een bankje bij de tafel, en klemden we dan tussen de wand en de tafel. We leenden toen de caravan van mijn schoonouders. Het jaar erop hadden we onze eigen caravan met stapelbed achterin, dat was veel handiger.