Niemand hier trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Charlotte_ schreef:en ojah..hoe zit het met haaien......? ik zie wel is stukjes op tv dat zon surfer een been meest door een haai...... uh..in turkije zitten die beesten daar ook en komen ze dicht bij het strand.....?
en is vliegen eng....?? heb echt vliegangst!
Narya schreef:Ik maak me drukker om die enorme spinnen. Ik heb vorige keer bijna een hartaanval gehad
Narya schreef:Ik was er twee weken en ik heb een spin formaat vogelspin gezien. De keer daarvoor meende ik een schorpioen te hebben gezien, maar bij nader inzien bleek dat een zeer grote keverEr is iets met die beesten in Turkije dat ze zoveel groter zijn dan hier.
_Fieke schreef:jaaa!! Ik ga 2 Juli ook een weekje naar Turkey![]()
Ik ga naar Hotel Turunc in Turunc. Dat ligt vlak bij Marmaris.
We vliegen op Dalaman.
Is een dagje Marmaris de moeite waart?
Samy schreef:
NonaWen schreef:17 juni al naar Bodrum!
crazy_funky schreef:NonaWen schreef:17 juni al naar Bodrum!
ik ga 20 juni naar Bodrum!
kunnen we een meeting maken
patjelisa schreef:Narya schreef:Ik was er twee weken en ik heb een spin formaat vogelspin gezien. De keer daarvoor meende ik een schorpioen te hebben gezien, maar bij nader inzien bleek dat een zeer grote keverEr is iets met die beesten in Turkije dat ze zoveel groter zijn dan hier.
haha was die spin rood?
Dat is de enige spin die daar gevaarlijk is.
Schorpioenen hebben ze daar volgens mij niet
Narya schreef:Dat van die schorpioenen, dat had ik net weer niet willen weten.
_Noraly schreef:schorpioenen hebben ze daar welzelfs zwarte..
en echt alle beesten lopen er opzich rond.. maar als jij ze niet lastig valt.. zullen ze jou ook niet lastig vallen
ons huis staat op een kleine berg.. best buitenaf.. daar loopt en glijd en kruipt ook vanalles rond.. altijd goed opassen
maar naast vieze beesten, lopen er ook interessante beesten rond, zoals wilde dolfijnen.. wilde paarden, zwijnen etc.