Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lorr_ schreef:Mijn riend is gister in NL aangekomen.. een maand zonder hem
Gerbenfroh schreef:Ben er zat van hier!!!
Perrokai schreef:Lorr_ schreef:Mijn riend is gister in NL aangekomen.. een maand zonder hem
Ah joh, dat overleef je ook wel weer, een goede tijd voor bezinning. Kun je even tot rust komen en eens even goed nadenken over wat je wil en of je vind dat het nog wel goed zit tussen jullie.
Offer je zelf niet helemaal op aan je vriend zodat je zelf niet meer bestaat. Dat loopt altijd fout af.
Of jij word steeds ongelukkiger en anders, mannen willen zoiets niet dan is het leuke er voor ze af, ze vinden dat eng en benauwend en nemen uiteindelijk de benen. Vrouwen ook trouwens.
Kom op voor jezelf, het is ook jouw leven.
Lusitana schreef:Je hebt de pc, lekker mailen, msn en, bokken... echt alleen ben je niet hoor.
Maar ik weet wat je bedoeld hoor. Alleen opstaan, alleen naar bed, alleen eten... Doe ik al 8 jaar hier. (Zelfs het grootste deel van de tijd dat ik toch echt wel samenwoonde. Maar hij was zo onregelmatig thuis en ook vaak in het buitenland)
Lusitana schreef:Oh, wat een leuk huisje
Lorr_ schreef:Ik vertrek woensdag a.s naar NL, weer lekker langs familie en vrienden, ben 6 mei jarig, dus kan mn verjaardag gelukkig met mn familie en vrienden vieren.
Perrokai schreef:Gerbenfroh, nog anderhalve maand, dat red je wel toch ?
MacavityL, wat een ontzettend leuk romantisch huisje en nog wel in London.
Lorr, morgen ga je terug naar NL denk ik, het zal je echt wel bevallen met alle vrienden en familie weer om je heen. Tegen de tijd dat je dat weer zat bent kun je altijd nog verder kijken. Tip: Klamp je niet te veel vast aan 1 persoon, dan word je wereldje veel te klein. Loopt het dan alsnog mis dan ben helemaal nergens meer.....doe jezelf dat niet aan.