Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:kinel schreef:We worden gewoon oud.
Sssst dat heb ik niet![]()
gelezen
vuurneon schreef:En de oliebollen q?
Wij hebben de oudste wakker gemaakt. Voor t eerst dat hij oud en nieuw echt bewust meemaakt (meestal kregen we hem niet wakker). Kind genoot volop. Was echt zo leuk om hem erbij te hebben. De jongste 2 zijn niet wakker geworden. Nr2 werd wakker om 6:15 en ik was met nr3 tussen 2 en 4 nog wakker.
Oud en nieuw parents style dus haha
Momo94 schreef:Maar vraagje, hebben/hadden jullie al werk voor jullie emigreerden? Of had je werk dat digitaal kon en je dit mee kan nemen?
Momo94 schreef:Maar vraagje, hebben/hadden jullie al werk voor jullie emigreerden? Of had je werk dat digitaal kon en je dit mee kan nemen?
hagelslag schreef:Ik ben 3 jaar geleden aan een hernia geopereerd.
En dit was door een neurochirurg die ook in lingen opereerd.
En ik ben tot op de dag van vandaag nog blij ermee.
Waarschijnlijk zul je naderhand ook in de reha moeten/mogen en neem dat aub met beide handen aan!!
Je zit dan 3-4 weken intern
Maar je zult dan qua spieropbouw en gezonde houding echt veel erbij leren.
Dat is wel moeilijk omdat je van huis bent(eventueel in het weekend thuis).
Je hebt heel veel behandelingen op 1 dag. Fysio, aparatentraining zwemmen etc etc
Maar je zult dan echt vlot fitter worden!
Dus moet je in de reha en je hebt vragen. Stuur dan gerust een pb
Alja schreef:En volgende week ook al geopereerd worden?!
Dat is ook nog eens super snel
Hier ook twee keer aan een hernia geopeeerd maar wel gewoon in Nederland alhoewel ik toen in Duitsland woonde maar zag zolang in het ziekenhuis verblijven toen niet zitten.
Sterkte
hagelslag schreef:Ik ben toen in leer geopereerd. Maar dat ziekenhuis werkt met de neurochirurg van liggen samen/die arts komt 1x per week naar leer om te opereren.
En ik snap dat je niet graag zonder je dieren wilt.
En ook dat je een taaie bent.
Maar geloof mij maar... in de reha kunnen ze je net wat beter helpen dan slechts ambulante fysio.
Qua expertise zijn ze in de reha absoluut beter.
Plus je kunt dan eventueel vanaf vrijdag avond tm zondagavond naar huis als je in de buurt in een reha zit
hagelslag schreef:Ik mocht een half jaar niet werken(vrachtwagen chauffeuse).
Na 3 weken werken is extreem sportief.
Na 3 weken mocht ik 10 minuten aan 1 stuk zitten.
En dat was al extreem zwaar!
Na 1 maand mocht ik pas in de reha.
Ik ben ivm de napijn 3 of 4 nachten in het ziekenhuis geweest.
Maar ook omdat mijn voeten niet helemaal dat deden was ze moesten.
Idem met mijn blaas.
Ik zou zeggen laat het over je heen komen.
En echt waar, grijp de kans als je in de reha kunt!
Ik ben toen in bad Iburg geweest.
Voor mij om in het weekeind na huis te gaan was het te ver.
Ook zolang autorijden was absoluut niet fijn voor mijn rug.
Dus mijn zusje is 2 x met de honden langs gekomen om te knuffelen en te wandelen.
Zodat ik toch even de honden kon zien(en de honden mij)
kinel schreef:Nou dat noem ik nog eens actie ondernemen.
In Nederland ben je maar een nummer en kun je achteraan aansluiten. Neem m’n schoonmoeder. In september hard gevallen met ziekenhuis als gevolg. Week ziekenhuis en was maar een scheurtje in heup. Revalidatie van zes weken waar ze niks mocht. In samenspraak met zh.
Beetje mocht ze gaan lopen. Na zes weken naar huis en daar verder met de ellende. Lopen ging nog steeds niet goed en al drie maanden verder. Controle en weer foto. Klopte niet helemaal kop zat te diep in de kom. Inmiddels weer een scan gehad en bij maanden verder. Nu wordt er gezegd dat de heup eruit ziet als die van iemand die met auto tegen boom is aan geknald. Ja wat moet je dan nog geloven. Lopen gaat inmiddels heel slecht en ze is weer gevallen in huis. Nu zijn we voor haar bezig met thuiszorg in afwachting van 12 februari dan krijgt ze uitslag van scan en te horen hoe en wat. Echt te zot voor woorden. Waar is het mis gegaan???????
Ik zou dat willen weten maar schoonouders zeggen wat heb ik daar aan.
Hier zelf gelukkig nog g geen dokter nodig gehad en hopelijk blijft dat voorlopig ook nog zo.