Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Koblenz op zich weet ik niet,we waren wel met de Seilbahn vorig jaar en die was best leuk, maar wij vonden bijvoorbeeld Boppard mooier. Juist vanwege het prachtige uitzicht daar. Meer natuur.. Maar als jij van stad houdt vind je Koblenz misschien wel heel leuk!
Fitzroy schreef:@roosjenat, sta je dan op campings? Een camper als vrouw alleen lijkt me best ‘eng’, je hoort zoveel over overvallen.
Freyr schreef:Ik ben uiteindelijk in mijn eentje in Kos beland! Zeer, zeer last minute geboekt, dus nu heb ik een 4 persoons appartement voor mijzelfErgens een beetje zonde geld, maar agh: ik heb lekker de ruimte.
De eerste 2 dagen alleen blijven toch altijd even lastig. Zijn jullie er altijd gelijk helemaal aan gewend of is het ook vaak wel weer inkomen?
Love_Rosie schreef:Als ik nou een vakantie wil hebben met wel de mogelijkheid om andere mensen te ontmoeten, zonder dat je meteen in een hostel zit waar je je kamer moet delen met anderen.. zijn daar tips of ideeën voor?
Love_Rosie schreef:Als ik nou een vakantie wil hebben met wel de mogelijkheid om andere mensen te ontmoeten, zonder dat je meteen in een hostel zit waar je je kamer moet delen met anderen.. zijn daar tips of ideeën voor?