Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caesar schreef:Ik weet ook niet of het wijs is om zo'n toer te doen of zelf een stukje te rijden en te hopen dat je iets ziet.
fohadie schreef:Ik snap Kugger wel. Als ik in een land zal wonen zal ik er ook anders tegenaan kijken. Ikdenk dat een inwoner van het land beter weet wat er speelt dan een toerist. Ik ga zelf ook weinig naar Amsterdam ookal woon ik er vlakbij omdat ik de toeristme nietfijn vind. (Zachtjes uitgedrukt.)
Vandaag heerlijk warm in een boerderij geslapen met uitzicht op een berg die foetsie was vanwege dikke mist. Arme mensen in een tent, wat zullen die het koud hebben gehad!
Vandaag naar de geisers, hoop dat ze net zo gaaf zijn als ik in mijn gedachten heb! Gister Gulfoss gezien incl. Regenboog!
gribaldi schreef:Het land verder is super mooi! Hebben jullie ook schaap en haai gegeten?
NoeskaMoos schreef:gribaldi schreef:Het land verder is super mooi! Hebben jullie ook schaap en haai gegeten?
En hier wil ik me als bioloog dan maar in de discussie melden.
Haai eten vind ik not done. Groenlandhaaien zijn inmens zeldzaam en worden door de lokale bevolking eigenlijk nauwelijks nog gegeten.
De meeste sneuvelen voor het toerisme omdat mensen het zo graag willen proeven. Begrijpelijk, maar er zijn genoeg andere dingen te proberen die waarschijnlijk nog lekkerder zijn ook haha.
Dus liever geen haai (of walvis!) eten als je in IJsland bent![]()
Schapen zijn er genoeg, daar maak ik me geen zorgen over
Irene2 schreef:Haai/walvis eten slaat inderdaad eigenlijk nergens op..
M'n vriend heeft zelfs Puffin gegeten(hij was met vrienden op vakantie)
Gewoon onnodig