comfortabel en gaaf. Mijn favoriet. Mijn twee vriendjes verkozen goliath. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
comfortabel en gaaf. Mijn favoriet. Mijn twee vriendjes verkozen goliath.
En hopelijk volgend jaar dan weer een keertje voor Disney Parijs. Europapark blijft ook op het wenslijstje staan, maar ik had eigenlijk niet meer stil gestaan bij die brand. Doen we volgend jaar wel een keertje, dan ga ik er toch vanuit dat de schade weer enigszins is hersteld.
. Was alweer een tijdje geleden. (en die keren was ik er met dochtertjelief) Ik moet zeggen, ik ben best een beetje verliefd. 
.
anders wordt het toch mogelijk gardaland_O-Michelleex schreef:hahha voor de meeste parken kan je beter met de auto.
En naar eventueel Amerika , met Ryan Air, gelukkig bieden ze die vluchten niet aan, maar als ze dat wel deden dan nog: Hell no!
voor 14 euro 

karuna schreef:Als als als het gaat lukken ultra last minute horen we deze week. Dan zitten we over een weer bij universal studios/discovery cove/disney world orlando.anders wordt het toch mogelijk gardaland_O-
Eva wij hadden tickets vooraf voor drie parken van seaworld eigenaar. Maakte kwa prijs niks uit wel kwa tijd