Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En mocht het zo ver komen is het vast mogelijk om de dag ervoor al deze kant op te komen hoor. Ik heb een logeerbed op de logeerkamer staan. Vanaf ons is het nog geen halfuurtje met de auto naar Schiphol.
Moet vrijdag mijn ouders ophalen van Schiphol.

Stefaaah schreef:Bedaaaaankt!![]()
Normaal wist ik het nog niet onmiddellijk, maar plots zei hij dus dat ik morgen mag beginnen tot het einde van het schooljaar (ik sta in het onderwijs).. Ik kon me nog net bedwingen om geen vreugdedansje te doen in zijn kantoor
Ik weet gewoon niet of ik fotografisch sterk genoeg ben.. Heb wel avondschool gevolgd om de basisdingen te leren, maar daar blijft het helaas ook bij...
We willen niet voor niks op fotografie reis met begeleiding, zodat we geholpen kunnen worden en tips krijgen! Het is belangrijk dat je weet wat diafragma en sluitertijd etc is en dat je gewoon fatsoenlijk scherpe foto's kan maken. Maar dat moet lukken denk ik, en mocht je dat nu nog niet helemaal weten dan tegen die tijd wel 
Moet dat ook nog eerst even uitzoeken.
(beetje te enthousiast ...)
We hebben er zelf 3 a 4 dagen aan vast geplakt en zou gaan we dus uiteindelijk 2 weken weg waarvan 9 dagen met de organisatie!