Een lesje is nooit verkeerd
je kan ook gewoon een les nemen op de eerste dag van je wintersportvakantie. Vind zelf snowworld te klein om echt wat te leren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kan ook gewoon een les nemen op de eerste dag van je wintersportvakantie. Vind zelf snowworld te klein om echt wat te leren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk

Leprycorn schreef:Fijn voor je Jolien! Altijd zo belangrijk, goed zittende schoenen!
Een lesje is nooit verkeerdje kan ook gewoon een les nemen op de eerste dag van je wintersportvakantie. Vind zelf snowworld te klein om echt wat te leren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Volgende week gaan we richting Frankrijk en ik heb de vooruitzichten gezien: het gaat weer wat warmer worden helaas. Hopelijk zetten ze de sneeuwkanonnen aan nu het nog koud is.
Ik kan niet wachten om mijn nieuwe bindingen en schoenen uit te testen. Mijn vorige schoenen zijn door intensief gebruik en de borstelbaan helemaal kapot van achteren. Je kijkt zo naar binnen. 
Gisteren geen tijd voor gehad helaas.
) zijn nu al stuk helaas. Had er de hele vakantie last van dat ze los gingen. En die zijn pas 2 jaar oud. (strapp bindingen van Nitro) 

Ging het eerste jaar elke week naar Snowworld dus had de aanschaf er snel uit maar dit is echt een goedkoop beginners board. Dit is 'm: 

Ik ga nog even kijken wat ik nog kan fixen met losse inlegzooltjes. Schoenen gaan hun 3e jaar in.

Wachten is mijn probleem ook niet echt namelijk.
Zijn halve week zat hij in het funpark, dus dat vinden bindingen ook vaak niet zo heel tof
Zei al dat hij straks moet informeren voor meer speelbindingen. Denk dat zijn huidige iets te stijf waren voor wat hij ermee deed.
Wel super tof dat je gewoon de korting krijgt bij Duijvestein, goede service.