Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Careano schreef:Op mijn heenweg naar Florida zat ik op mijn laatste vlucht naast een man die volgens mij smetvrees had. Op een vlucht van 2u en 20 minuten heeft hij 15 keer zijn handen ingesmeerd met antibacteriele handgel, daarmee ook zijn riem schoongemaakt, 5 schone zakdoeken gebruikt om zijn neus te snuiten/schoon te maken en iedere keer als hij een slokje water uit zijn flesje nam pakte hij een schone zakdoek om de dop open te draaien. Ik kon niet echt slapen die vlucht, dus ik heb hem maar bestudeerd. Ik vond het eigenlijk best wel zielig..
Charles schreef:Het leukste van vliegen vind ik het bestuderen van het gedrag van de mensen om me heenMensen die in de rij gaan staan om te boarden terwijl je gewoon een vaste zitplaats hebt en je net zo goed op je gat kan blijven zitten tot de rij weg is en dán gaan boarden. Mensen die applaudisseren zodra je geland bent, ook als het gewoon een rustige vlucht was. Of natuurlijk het gros van de mensen die hun riemen los maken aan het einde van de landingsbaan, hun telefoon al aanzetten en gaan staan terwijl duidelijk het 'riemen vast' lampje nog brandt tot je aan de gate staat. Is voor mij dan wel duidelijk in wat voor haast men leeft en we niet kunnen wachten om onze social media etc. te checken want stel je voor dat je iets gemist hebt
StonedRomy schreef:of die moeder met het huilend kind wat opstond en begon te lopen........ tijdens het opstijgen
Charles schreef:Ik heb daar nooit last van gehad dat ik geen plek had voor mijn handbagage. Zodra het cabinepersoneel ging herindelen was er tot nu toe altijd wel plek gelukkig.Waar ga je naartoe dat je 5 vluchten hebt?
StonedRomy schreef:of die moeder met het huilend kind wat opstond en begon te lopen........ tijdens het opstijgen
Haha serieus? Dan snap je het allemaal niet zo goed volgens mij