Was te verwachten dat Pandora met haar kind niet op de foto wou
.... komt door de naam van veulie denk ik...wie verzint zoiets ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Erg leuk...
Beetje druk hier.. Wel een kleine minder leuke update...
Gister stond haar voorbeen ineens vanuit haar voorknie scheef... Heel raar, en ze liep er ook heel raar mee. Niet heel erg en we dachten aan een verkeerde stand vanuit de hoef, dus vandaag naar binnen gehaald en Don (dierenarts) er naar laten kijken... Die schrok er heel erg van. Hij heeft een filmpje gemaakt met zijn telefoon en doorgestuurd naar een aantal chirurgen. Hij zegt dat vanuit de voorknie een vergroeiing is, die gaat zonder operatie niet weg en is niet op te lossen met hoefstand aanpassen... Dit betekend dat als we haar in het land laten de vergroeiing waarschijnlijk erger word, en zelfs als die niet erger word zal ze nooit een racepaard worden en ook de kansen als recreatie/weidepaard zonder pijn zijn eigenlijk nihil... Nu is het zo dat de operatie (als dat al mogelijk is) natuurlijk onwijs veel gaat kosten, en een merrie is dat gewoonweg niet waard.. Oftewel waarschijnlijk gaat ze ingeslapen worden...
Hopelijk kunnen ze wat betekenen voor haar
Misschien kunnen ze wel wat voor haar doen met een operatie of met het beentje te gipsen...Ik duim heel hard voor jullie dat het wat wordt via Utrecht
en hoop eigenlijk stiekem dat je ze mag overnemen ...
) nu bijvoederen met het flesje ? 
mocht je denken, wies dat?
hoop op het goede voor je!
DA-vriendin van mij heeft na haar studies in Gent voor hem een jaar internship gedaan...kan even op zijn naam niet komen...

(hij is denk ik zo'n 1.80, en ook nog eens mega breed. Even voor het idee: ik ben niet kort, 1.76m)