Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:00

Anke98 schreef:
Gimme_Spurs schreef:
Ik vind het zo lastig om in het donker foto's te maken. Heb er wel een paar van Eddie's Fun House of Fear

hopelijk niet van clowns -O- echt ik heb denk ik echt een trauma aan die dingen

Juist van die clowns!! Supervet! Ook aan het begin, die gast met die krulletjes kon vet goed dansen!

Danique07

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 20:14

Ik heb heeeeee veel aso volk gezien en geloof ook dat veel meiden komen om lekker achterna gezeten te worden... En ook in de wachtrij wiet roken, vies!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:14

Ik was al lang gillend het park uitgerent :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:17

jaah, 1 acteur bij eddies funhouse kon goed dansen.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:17

http://distilleryvesper4-12.ak.instagra ... d0_101.mp4

hij doet het helaas niet om m zo op bokt te zetten, vandaag een linkje

wij ook weinig foto's gemaakt. Een van onze vrienden heeft wel een mooi stukkie gefilmd.. :') Wij zijn de groep met de lichtjes op ons hoofd :+ Ik ben de blonde.. Ik zag m lopen maar had het echt niet verwacht :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:20

fimpje doet het niet zie alleen zwart beeld

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:26

Hmm dus die engerd met die tralies was niet hannibal? Van welke film is hij dan? Ik heb met eigen oogjes gezien dat sommige het niet bij enkel wiet hielden. Een gozer haalde het gewoon zo uit zijn schoen...

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:10

Barendshoeve schreef:
Hmm dus die engerd met die tralies was niet hannibal? Van welke film is hij dan? Ik heb met eigen oogjes gezien dat sommige het niet bij enkel wiet hielden. Een gozer haalde het gewoon zo uit zijn schoen...

Jason heeft een hockymasker op, ik ken dat niet bij Hannibal maar ik kan het mis hebben.

Volgens mij had Pinokkio een soort tralies, maar dat was alleen van heel dichtbij gezien en geloof me, die kan niemand verwarren met Hannibal.

Ik heb echt geen idee. Naar mijn weten is er echt geen enkele rol die Hannibal tralies heeft.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:46

Nee ik zat ook al te denken dat Hannibal en IT daar niet waren haha.

Ja aso's of niet, als iemand voordringt of wat dan ook, hou ik mijn mond niet dicht :n .
Scheelt dat ik zelf mijn mond ook niet op de verkeerde plaats heb zitten en sommige mensen zien mij ook als aso, maar ik kruip niet voor of wat dan ook en als ik iets doe wat echt verkeerd is en (vreemd) iemand zegt daar wat van, dan hap en duik ik er ook niet meteen op hoor. Ze zullen het wel niet voor niets zeggen toch?
Toen wij zaterdag daar waren, wilden ze bij ons ook voorkruipen, heb er gewoon wat van gezegd en kreeg een grote bek terug, ja dan ben je aan het verkeerde adres bij mij. Vriendelijk gezegd dat ze op moest donderen en gewoon in de rij moest gaan staan, net zoals alle andere mensen die stonden te wachten.
I don't care haha :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:37

tja.. heb in de ochtend ook bijna ruzie gehad om het roken.. vind dat zo walgelijk...
en ook ik houd me niet vaak in :D maar met de groep me ingehouden :D tot aan de bus dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:09

Ik sta wel met de Mad Hatter op de foto trouwens :D :D En maak er ook altijd een sport van om een leuke foto te krijgen uit de achtbaan; namelijk de "we hebben nu niks te doen dus even kijken op de kaart waar we zo heen gaan"-foto. Ik heb er een uit de Efteling en nu heb ik er een uit Walibi. Al moet ik eerlijk toegeven dat het lastiger is om een pokerface te houden in de Goliath dan in de Bobslee :')

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:46

Kan iemand mij vertellen of er ook van die huizen zijn die rolstoeltoegankelijk zijn?
Kan het op de site zo niet terugvinden...

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:17

Helaas niet Pivione. De rolstoel kan wel tot de voordeur (ik geloof bij alle huizen), en wordt ook naar de uitgang gebracht maar binnen zal je moeten lopen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:27

Pivione schreef:
Kan iemand mij vertellen of er ook van die huizen zijn die rolstoeltoegankelijk zijn?
Kan het op de site zo niet terugvinden...

nee, niet.
( is wel te vinden op de site :+ weet alleen niet meer waar :P )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:43

Wij zijn zaterdag 26 oktober geweest.

Ik vond het heel erg leuk, hebben hard gelachen en nog veel attracties kunnen doen. Vooral bij de Goliath hadden we geluk, we hadden 'maar' 45 minuten hoeven wachten en mochten 2x achter elkaar omdat wij de één na laatste in de rij waren. :)) Het treintje moest toch nog een keertje rijden voor de 4 mensen achter ons dus wij mochten mooi blijven zitten. :D

Helaas vond ik het erg jammer dat Psychoshock en The Villa minder eng leken te zijn. In sommige kamers van The Villa gebeurde helemaal niks (oké, Chucky vond ik wel doodeng haha) en Psychoshock was een stuk korter. Ik weet nog dat je twee jaar geleden werd gescheiden (mannen en vrouwen apart), een brilletje op kreeg en het véél enger was... :\
Ook waren de Scarezones minder uitgebreid, vorig jaar zag je nog die containers staan waar je doorheen kon lopen en dit jaar niet.

Qua drukte in de wachtrijen vond ik het reuze meevallen, wij hebben de spookhuizen allen ruim binnen de tijd kunnen bekijken. :)

En wat de aso's betreft, niet teveel op letten. Dit jaar vond ik het overigens wel meevallen, vorig jaar hebben een vriendin en ik een aantal meiden aan hun jasriemen naar achter getrokken omdat ze voorkropen. := Wij hadden er meerdere keren iets van gezegd en kregen alleen vuile blikken en een grote mond. Als je aso wilt zijn, kun je aso krijgen dus haakte ik mijn vinger achter haar jasriem en trok haar terug. :Y) Ook niet netjes van mij maar we hadden er meer dan genoeg van....

Dit jaar dus mezelf maar voor genomen om er niks van aan te trekken en dat lukte. Moet ook wel zeggen dat ik geen voorkruipers/grote monden/irritant gedrag heb meegemaakt dit jaar.

En o ja, Inferno? Ik vond het niks aan, echt niet. Geen tot weinig scare actors daar, absoluut niet druk (terwijl we om half 1 pas aan kwamen kakken) en we waren moe. Dus ook zo weer weg......