Wij hebben bijna alles met creditcard betaald. Bij 2 kon dat niet en die zijn betaald door onze buren. Die hebben nog een rekening in ZA. Ideaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Boete ter plekke contant betaald, anders moesten we mee naar het bureau![]()
Verder ontzettend naar m'n zin! Ik zit nu in Kapama private game resort, mega luxeWe zagen giraffes vanaf ons zwembad, echt niet normaal. Morgen ochtend weer een game drive. Het is hier nu trouwens extreem warm voor de tijd van het jaar, overdag zo'n 25 graden.
Mandela krijg ik niks van mee! Is hij verslechterd?
Marit schreef:Boete ter plekke contant betaald, anders moesten we mee naar het bureau![]()
Verder ontzettend naar m'n zin! Ik zit nu in Kapama private game resort, mega luxeWe zagen giraffes vanaf ons zwembad, echt niet normaal. Morgen ochtend weer een game drive. Het is hier nu trouwens extreem warm voor de tijd van het jaar, overdag zo'n 25 graden.
Mandela krijg ik niks van mee! Is hij verslechterd?
manzano schreef:Iemand nog suggestie voor goede organisatie voor boottocht/walvisspotten vanuit Hermanus??
Vind er natuurlijk aantal via google.... maar misschien heeft iemand ervaring?
WHOOPY schreef:manzano schreef:Iemand nog suggestie voor goede organisatie voor boottocht/walvisspotten vanuit Hermanus??
Vind er natuurlijk aantal via google.... maar misschien heeft iemand ervaring?
Vanuit Plettenberg Bay is het veel gaver, dan ga je vanaf het strand en als je terug komt ga je met een %$%^& gang gewoon het strand weer op in een klein bootje (dus niet met 40 toeristen op 1 boothttp://oceanadventures.co.za/