Die sneeuw is zo ongeveer wat wij ieder jaar in Missouri kregen
Grit
Geplaatst: 09-02-13 09:50
Dan is het te hopen dat Missouri er beter op gebouwd is!
In Boston is er vanaf gisterenmiddag een verbod om de weg op te gaan. Binnenblijven, kijken hoeveel er gaat vallen en duimen dat de stroom niet uitvalt. En als het gevallen is, is het weer verplicht om binnen 12 uur je oprit sneeuwvrij te hebben. Ik geloof niet dat mijn broer dat gaat redden met een sneeuwblazer, dat wordt buffelen.
Das best heftig! Toch nog best veel mensen zonder stroom... Lijkt mij geen pretje met die kou!
Yasmine
Geplaatst: 09-02-13 11:24
In Amerika hebben veel huizen standaard een stroomgenerator voor wanneer de stroom uitvalt door sneeuwval/tornado's. Ze krijgen daar zo vaak te maken met zo'n extreem weer dat ze erop voorzien zijn. Wij zaten in 2003 in Michigan toen het die power blackout was in heel het noordoosten van Amerika en praktisch alle huizen hadden toen een generator.
Grit
Geplaatst: 09-02-13 14:04
Mijn broer helaas niet, die zitten dan echt in de kou. Voor dit gebied is zoveel sneeuw niet gebruikelijk. Stroomuitval voor een paar dagen is al wel eerder gebeurd, maar toen vroor het alleen en konden ze naar een hotel in de buurt. Nu zijn de gebieden zonder stroom groter en kunnen ze de garage niet eens uit. Maar tot dusver is de stroomuitval bij hun gelukkig nog beperkt.
Genoeg goede redenen om weer terug naar San Diego te gaan lijkt mij
Ze hebben gelukkig nog stroom! We hebben kunnen skypen. Het sneeuwen is gestopt. Aan de kust is de meeste stroomuitval en ook nog hoog water. In het binnenland ligt het meeste sneeuw. Ze zitten er net tussenin, er ligt een ruime halve meter. Dus iedereen is druk bezig met sneeuwruimen, daar zijn ze wel even zoet mee.
Gelukkig dat ze nog stroom hebben, zonder zitten nu moet je toch echt niet aan denken. Dat sneeuwruimen zijn ze vast wel even zoet mee, maar gelukkig is het sneeuwen nu wel gestopt