Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stacey schreef:Je kan inderdaad echt (bijna) overal met je CC betalen. En met je pinpas kan je vrijwel nergens betalen, behalve pinnen uit de ATM.
Nadir schreef:Mooie attractie is het he Yasmine! Ik ben helemaal geen HP fan maar ik vind het de mooiste attractie die ik ooit gezien heb.
Fijn dat je reis geslaagd was. Hoe lang blijf je nu nog in Vancouver?
Stacey schreef:Je kan inderdaad echt (bijna) overal met je CC betalen. En met je pinpas kan je vrijwel nergens betalen, behalve pinnen uit de ATM.
BraveSpots schreef:We hebben net alles geboekt (hotel, vlucht, ESTA-aanvraag), en zijn nu heel wat centjes lichter.
BraveSpots schreef:Hoe zit dat trouwens met de tranfer van JFK naar Manhattan? Ik heb begrepen dat de Airtrain het goedkoopste is, maar dat je dan moet overstappen op de metro om helemaal goed op je bestemming te geraken?
Is dat gemakkelijk te doen of kan je voor die moeite beter gewoon een taxi nemen?
Yasmine schreef:lesilla schreef:belgische werken wel, alleen moet je dat aanvragen bij je bank
Mijn gewone kbc kaart werkt niet. En mijn credit card is automatisch geblokkeerd in USA omdat daar veel fraude mee wordt gepleegd, dus als ik naar Amerika ga moet ik altijd de bank mailen om mijn kaart open te stellen.