manzano schreef:Dat weet ik.
Als jij dat weet, dan weet jij ook dat grieken als ze ja/nee zeggen hun hoofd op een speciale manier bewegen, dus ik snap jouw "gniffel-smiley" niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was lekker! Vreten in hotel was verschrikkelijk, maar verder een fijn hotel! Vriendelijke mensen en goed schoongehouden kamers! Het eiland Zakynthos was verder niet echt om over naar huis te schrijven op de grillige kust na. Mooie rotspartijen en enorm helder water, prachtig om te zien! De toeristentrekkers waren een beetje jammer. Zo waren voornamelijk de Blue Caves en het Shipwreck een toeristenmagneet, maar de Blue Caves waren niet veel mooier dan andere grotten op het eiland en bij het Shipwreck ging het ons meer om de mooie afgelegen lokatie (alleen te bereiken met de boot), het prachtige witte (helaas kiezel)strand en de achterlijk helderblauwe zee. Het schip zelf was pas 30 jaar oud, volledig verroest en helemaal ondergekalkt met graffiti. Daar gaat je 'historie' 

en bij thuiskomst was onze douchevloer gemaakt, dus we hebben heerlijk gedoucht! Eeeeindelijk
ziet er ook erg mooi uit!

(we zaten toen in hetzelfde hotel)
Maar wij konden niets vinden...
Je had het over een ijssalon in je beschrijving, maar wij hebben nooit een ijssalon gevonden
had je het wel over kalamaki of over laganos? Paolo's vonden wij ook wel een goed restaurant aan kalamaki main road 
moonsparkle schreef:Wat is het negatieve aan Zakynthos dan? Ik lees buitenom het eten alleen positieve dingen in je bericht of lees ik verkeerd