London II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:52

Hilton hotel is incl vlucht 274 euro. Vind ik wel meevallen. Ik wil zeker weten dat ik een goed bed heb ivm rugklachten. :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:31

Dat hotel waar wij zitten doet ook niet veel onder voor het Hilton inderdaad, ik schrok me wild toen ik de foto's zag :')

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 02:44

Haha. Ja het belangrijkste is gewoon een goed bed ivm mijn rug.
Ook kwam dit hotel als een van de goedkopere uit op www.arke.nl :)

Bij welk hotel boeken jullie meestal? Wel graag een hotel die schoon en fris is en goede bedden heeft. Ik snap ook wel dat je nooit zo'n bed als thuis hebt, maar wel eentje waar je redelijk op kan slapen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:15

London Guards, Guoman the Tower, hotels van de Thistle keten zijn ook goed.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:02

Central hotel bij King's Cross :j http://central-hotel-london.com/
Prima kamer, simpel maar afdoende, goed ontbijt, 100 meter lopen naar station King's Cross, niet duur, niks mis mee :)

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:49

wij hadden H10 hotels. Heel goed hotel! niet ver van een metrostation af :D

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:36

Het hotel is het uiteindelijk niet geworden. Het is het hotel The Tower geworden! Met uitzicht op de Tower bridge. Dat ligt volgens ons wel redelijk centraal toch?

Er vlakbij is ook een metro station, dus dat is helemaal prima! :) We gaan 19 augustus. Heb er echt zo'n zin in!! :D

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:10

Is dat Guoman the Tower? Dat is zo'n heerlijk hotel :+:

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:14

Ja, wij hebben dit gekozen omdat ik dan nog net vakantie heb. En het was opzich een wat duurdere vlucht, dat wel..

Waren in totaal 321 kwijt p.p. Maar anders vlogen we van Amsterdam naar Heathrow, en nu van Amsterdam naar London airport, dit was 30 euro duurder, maar dat scheelt ook wel weer qua reistijd etc dus daarom hebben we voor deze gekozen. Ook hebben we hele gunstige tijden, vliegen om half 12 heen. Moeten een stukje rijden, dus echt wel 9u weg, aangezien we vanaf Rotterdam komen. We konden ook wel via Rotterdam vliegen maar dat was nog duurder, dus dat deden we maar niet. En terug vliegen we 7 uur 's avonds! Dus nog echt een hele dag te vertoeven!

Ben echt benieuwd hoe het hotel is. Willen ook best wel veel gaan doen, aangezien vriendjelief nog nooit in London is geweest!

Wij dachten dat het hotel best wel in London zelf ligt, vlakbij het centrum, is dit ook echt zo? Want bij het reisbureau deden ze een beetje vaag erover..

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:15

Jans schreef:
Is dat Guoman the Tower? Dat is zo'n heerlijk hotel :+:

Ja, klopt! Dit hotel was ietsjes duurder, maar lag niet ver (wat wij hebben opgezocht) buiten London, het hilton hotel was veel verder namelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:17

je zit met de metro een kwartiertje vanaf oxford street. En in de buurt is ook erg leuk!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:18

Ah oke, ja ik weet niet precies de straten, daar moet ik me nog even in gaan verdiepen. Ben er zelf wel geweest, maar met school en toen werd alles voor je geregeld/bepaald haha. Dat is dus toch echt heel erg anders. Hebben ze hier 1 metrolijn of 2 waar we bijvoorbeeld moeten kiezen om een kant op te gaan?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:24

Omdat ik niet meer kan wijzigen: Zitten er toevallig 2 H&M's bij de Oxford street? Want met school ben ik er geweest, maar daar zat ik gelijk bij een winkelstraat. Wil even kijken of dit Oxford street was..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:29

_Kellyy schreef:
Omdat ik niet meer kan wijzigen: Zitten er toevallig 2 H&M's bij de Oxford street? Want met school ben ik er geweest, maar daar zat ik gelijk bij een winkelstraat. Wil even kijken of dit Oxford street was..

Volgens mij wel ja. *graaft in geheugen*

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:37

Haha, dank je wel!

Wij zaten toen bij een winkelstraat en vlakbij elkaar zaten toen 2 h&m's kan ik me nog herinneren.. Wij zaten dan op de hoek met een heeeele lange oprijlaan.. Ik denk ik stel de vraag maar even, aangezien ik de foto's op google niet zo vind passen bij mijn plaatje wat ik ervan had zegmaar haha.

Edit: Het was Kensington high Street! :)

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:07

Er zitten inderdaad 2 H&M's dicht bij elkaar met Regent Street ertussen..

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:54

London kost mij voor 2 weken 90 euro, vlieg op Gatwick met Easy Jet ^^

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:00

Dat doe je goed! :D

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:14

Ik ga morgen naar London! Heb alleen een vlucht geboekt en nog geen hotel, dat regelen we daar. :) Zin in! :+:

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:12

Hilton docklands is niet duur en een heel leuk hotel waar je heeeerlijk kunt eten. Daarnaast gaat er iedere dag een pendelbus heen en weer :) gratis naar een groot metrostation.

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 10:35

Denk dat ik een bijna lege handbagage koffer mee ga nemen, heb zin om dit keer flink te shoppen bij topshop, primark enz. Hopelijk krijg ik alles weer mee naar huis haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 12:06

Ik had al heimwee maar ik heb deze week helemaal neigingen om een dagje Londen te doen... hmm misschien maar even kijken of ik een super aanbieding kan vinden. Even op en neer... :D

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:23

Ik meld me hier ook even. Ik ga eind augustus 3 dagen naar Londen (maandag tot woensdag). We zitten buiten het centrum omdat we met de auto gaan, aangezien we na Londen doorrijden naar Zuid-west Engeland.
Ik heb me een beetje proberen te verdiepen in het openbaar vervoer in Londen. Klopt het dat die Oystercard het makkelijkst is? We zitten op ongeveer een half uur van het centrum met de metro. Hoeveel ben je kwijt op een dag als je 3 zones door moet?

Hoop dat jullie wat tips kunnen geven :)

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:59

Ik heb vrijdag ook mijn tickets geboekt :)
Dit keer ga ik met de trein. Op 16 augustus ga ik erheen en de 28e ga ik weer terug.
Een vriendin komt ook een paar dagen als het goed is en ik wil haar voor ons afstuderen trakteren op een high tea. Bij de leuke plaatsen is het alleen steeds 40 pond per persoon.. beetje veel.
20 pond vind ik eigenlijk wel de max. Als iemand hier nog een tip voor heeft dan hoor ik dat graag. Goedkoop is er genoeg, maar ik wil ook wel een beetje goed en chique haha.