Gave jas! Lijkt op de mijne maar ik heb hem in het roze.
felinetibor schreef:Dankje. Jou jas is ook leuk! Het model is alleen niet voor mij geschikt, door die boord aan de onderkant kruipt hij bij mij steeds omhoog. Of ik moet een veel te grote maat nemen, want ik heb een best wel lang bovenlichaam. En bij de mouwen is het echt stof toch? Daar kleeft de sneeuw bij mij altijd aan vast, waardoor het dus ijs wordt.
Maar de kleur en print is wel echt heel leuk. Een grijze broek zal er inderdaad wel goed bij passen. Alles hetzelfde vind ik zelf ook altijd over the top.
Ja en hier ben ik dus ook achter gekomen echt MEGA iritand ben de hele tijd alles naar beneden aan het trekken onder het boarden.
En dat is helemaal vervelend omdat ik 70% van de tijd op me kont zit en dan weer moet staan en hij vervolgens boven me broek zit.

Bij mijn mauwen zit ook stof zo'n extra handschoen waar je je duim doorheen steekt.
Maar daarover heb ik gewoon mijn eigen handschoenen.
Ga vandaag nog even naar duijvestijn even wat terug brengen en wat omruilen.
Anneert schreef:Ik wou eigenlijk gewoon perse die jas hebben, maar er niet te veel voor betalenBen nogal een krent en dat werkt niet echt als je op wintersport wil. Maar ik heb een kindermaat, en die was goedkoper
Ik heb wel moeten wennen aan de band hoor.
Whaha nou niet alleen met wintersport dan, want in de paarden werkte dat met mij ook niet.

Ik heb ook de kindermaat hebben we toch nog een klein voordeel.