Wintersport 2010/2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:04

@Anneert
Gave jas! Lijkt op de mijne maar ik heb hem in het roze.

felinetibor schreef:
Dankje. Jou jas is ook leuk! Het model is alleen niet voor mij geschikt, door die boord aan de onderkant kruipt hij bij mij steeds omhoog. Of ik moet een veel te grote maat nemen, want ik heb een best wel lang bovenlichaam. En bij de mouwen is het echt stof toch? Daar kleeft de sneeuw bij mij altijd aan vast, waardoor het dus ijs wordt.

Maar de kleur en print is wel echt heel leuk. Een grijze broek zal er inderdaad wel goed bij passen. Alles hetzelfde vind ik zelf ook altijd over the top. :P

Ja en hier ben ik dus ook achter gekomen echt MEGA iritand ben de hele tijd alles naar beneden aan het trekken onder het boarden.
En dat is helemaal vervelend omdat ik 70% van de tijd op me kont zit en dan weer moet staan en hij vervolgens boven me broek zit. :\

Bij mijn mauwen zit ook stof zo'n extra handschoen waar je je duim doorheen steekt.
Maar daarover heb ik gewoon mijn eigen handschoenen.

Ga vandaag nog even naar duijvestijn even wat terug brengen en wat omruilen.

Anneert schreef:
Ik wou eigenlijk gewoon perse die jas hebben, maar er niet te veel voor betalen ;) Ben nogal een krent en dat werkt niet echt als je op wintersport wil. Maar ik heb een kindermaat, en die was goedkoper ;)
Ik heb wel moeten wennen aan de band hoor.

Whaha nou niet alleen met wintersport dan, want in de paarden werkte dat met mij ook niet. _O-
Ik heb ook de kindermaat hebben we toch nog een klein voordeel. :D
Laatst bijgewerkt door x_Mliss op 03-11-10 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

elcke

Re: Wintersport 2010/2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:11

ik had ook het eerste jaar een broek van de scapino en jas van de intersport. Jassen komen in december wel al in de aanbieding, dus misschien slim om dan pas te gaan kijken.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:12

Dankje x_Mliss!
Ja bij t boarden lijkt me de jas ook erg vervelend. Ik val niet zoveel op mn kont en ben er nu wel aangewend aan de jas.
Ik ga ook echt geen dure broek kopen dit jaar. Wie weet pas ik hem weer maar 1 seizoen ;)

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:14

Heb alles gekocht in de duijvestijn moest alles nieuw hebben maar wilde wachten tot de nieuwe collectie dus daar een hoop uit gekocht.
Maar die maand kregen we ook die kortings kaart.
Nu is dus meerendeel niet bij die kaart opgeteld!
Dat was wel echt BALEN.

Heb nu dus al weer 60 punten op me pas staan maar kan ik mooi wachten tot volgend jaar. :\

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:16

Anneert schreef:
Dankje x_Mliss!
Ja bij t boarden lijkt me de jas ook erg vervelend. Ik val niet zoveel op mn kont en ben er nu wel aangewend aan de jas.
Ik ga ook echt geen dure broek kopen dit jaar. Wie weet pas ik hem weer maar 1 seizoen ;)

Ja terwijl het wel een snowboard jas is.
Teminste die van mij met een sneeuwvager der in en alles maar dat is echt het enige vervelende.
Maar ik ben het boarden nu ook pas net aan het leren heb maandag mijn 2e les pas gehad.

Met skieen val ik ook niet meer dus kan hem daar ook nog voor gebruiken.
Mocht ik hem echt een keer goed zat zijn haha.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:25

In mijn jas en aan mn broek zit een soort sluiting dat je je jas aan je broek vast kan maken, ideaal :D !

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:31

WillemYntJee schreef:
In mijn jas en aan mn broek zit een soort sluiting dat je je jas aan je broek vast kan maken, ideaal :D !

Ja dat is zeker ideaal.
Onder mijn jas heb ik dat ook maar buitenste van die jas kruipt dan staand omhoog...

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:41

WillemYntJee schreef:

Die heb ik ook, alleen zitten die lusjes niet op de plek waar ik ze vast kan maken aan m'n broek :') schiet je nog niet veel mee op :+

Volgens mij zijn die spullen van de Scapino prima te doen :) Meestal hebben ze ook wel aardig wat keus.

Waar les je trouwens Mliss? Uithof of Snow?

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:01

Anneert schreef:
Ach, shoppen voor de wintersport is natuurlijk helemaal niet erg ;) :D

Vind ik zeker niet erg, maar m'n bankrekening is het er altijd wat minder mee eens :+

Zou stiekem best willen leren boarden, omdat ik al die boards altijd zo stoer vind. Kan er altijd alleen erg slecht tegen als ik iets niet in een keer (of twee) goed kan.. := Eerst maar es zien of ik uberhaupt nog normaal kan skiën, he he :D

Die groene jas die ik voorbij zag komen, vind ik wel errug gaaf! I love groen :+:

Shakti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:15

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:17

Oeh, hopen dat er genoeg sneeuw ligt, 18 december is al best snel. Waarschijnlijk ligt er al een pak, maar dat weet ik dan weer niet.

Wij hadden vorig jaar wel slecht weer.. overdag dooide het gewoon. Errug jammer

Gave broek trouwens! En grijs, misschien ook wel wat voor mij!
Maakt het trouwens veel uit, een skibroek of snowboardbroek?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:20

Weet iemand of je bij Duijvestijn ook Skischoenen kan huren voor een periode? :P

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:26

Van wat ik me kan herinneren van 8 jaar geleden wel 1234 :j Lijkt me dat dat nog steeds kan, anders moet je ze even bellen :) Oh, en wij gingen altijd naar het filiaal in de Valeriusstraat :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:28

Jaah daar hebben wij nu ook een foldertje van gekregen :P
Maar ik kan niets vinden op de site over verhuur ofzo xD
We gaan er wel een keertje langs :)

Shakti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:49

@Anneert ja ik hoop echt dat er genoeg sneeuw ligt!
en ik heb eigenlijk niet echt een idee of er veel verschil in broeken zit. ik merk wel, dat me vorige paar skibroeken wel veel strakker om me benen zaten, en deze zit echt lekker losjes maar dat zou ook aan het model kunnen liggen..

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:05

Ja heb het idee dat het bij snowboarders vaak wat meer 'baggy' zit. Mijn skibroek vorig jaar zat eigenlijk te strak, niet zo'n mooi gezicht ;) Denk zelf dat het ook een stuk fijner zit als het wat losser zit. (moet ook wel met mijn brede onderstel)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:13

1234 schreef:
Weet iemand of je bij Duijvestijn ook Skischoenen kan huren voor een periode? :P

Dat kan, maar ligt er aan welk filiaal. Bij veel hebben ze het nu afgeschaft. Ik huurde ook altijd spullen bij Duijvestijn in Zoetermeer (snowworld). Prima spullen, sinds 2 jaar kan je het daar alleen niet meer huren. Dus je moet gewoon even bellen ofzo of ze dat bij 'jouw' filiaal doen.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:03

Shakti_ schreef:
Vet leuke jassen en broeken kwamen alweer voorbij zeg!
Ik heb net een nieuwe snowboardbroek bij Telstar gekocht!
http://www.protestshop.nl/Boardpants/DE ... L-EUR.html
We hebben geboekt voor 18 december naar Berwang, benieuwd hoe dat bevalt :D

Die is gaaaaaaaaf <3 I'm in love

Skibroeken zitten over het algemeen wat strakker dan die voor het snowboarden, die zijn meer baggy 8-)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:07

Mloes schreef:
Ik ga dit jaar voor het eerst skieen. Het lijkt me echt superleuk, maar ben ook wel bang dat ik er helemaal niks van kan :P Ik ga met mijn schoonfamilie, en mijn vriend, zijn beide zussen en broertje zijn skileraar (of geweest). Dus iedereen kan vrij goed skieen zeg maar! Maar wel genoeg leraren dus die het mij een beetje kunnen leren ;) We gaan in februari, naar Flachau in Oostenrijk. Ben benieuwd!

Wat leuk! :D Ik geef toevallig skiles in Flachau, in februari gaat waarschijnlijk niet lukken vanwege de studie (misschien nog een paard daagjes als ik wat verplichtingen kan verschuiven), maar wel in december en eind april! :+ Weet je al waar je in Flachau zit? Als je van Aprés-Ski houdt zit je in ieder geval goed (Dampfkessel, Hofstadl, Ötzibar, Yeti-bar, Fire&Ice superleuk :Y) ). Gaan je vriend en zijn broers en zussen ook lesgeven in Flachau?

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:13

@DieL_Zor
Ik heb les bij de uithof.
Dat scheeld een heel stuk kwa kosten snowworld is echt rete duur. :\
Maar ik vind het zonde om er zo veel geld aan uit tegeven terwijl ik meerendeel de eerste beginners lessen op me kont zit.
Als ik wat gevorderd ben dan vind ik het wat intressanter om daar een keer les tenemen.
Dan kan je meer doen.

Alleen even aankijken of ik me lessen niet moet verzetten ben afgelopen maandag hard gevallen met bochten draaien.
En s'ochtends stap ik uit bed en verdraaide me knie tot 3x toe!
Dus zat gelijk bij de HA. :\

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:16

Oeh dat is wel balen Mlis! Hopen dat je snel weer kan gaan oefenen!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:32

Anneert schreef:
Oeh dat is wel balen Mlis! Hopen dat je snel weer kan gaan oefenen!

Hmja idd ik heb er geen pijn aan maar ik moet echt recht toe recht aan lopen heb het gevoel dat ik hem namelijk zo weer kan verdraaien.
En anders ga ik wel maar dan laat ik dat bochten even zitten.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:09

Ahh dat is echt balen :(:) Gelukkig dat je er niet veel pijn aan hebt, maar handig is anders...
Haha je hebt wel gelijk om idd dan eerst naar de uithof te gaan.
Is de baan een beetje te doen wat betreft de sneeuw? Voordat die failliet ging vond ik het echt een ramp namelijk := Ben afgelopen vrijdagmiddag nog wel even blijven kijken nadat ik bij duijv was geweest en had het idee dat die er wel beter bij lag dan eerst, maargoed schijn kan bedriegen :Y)

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:18

@ Lielle:

Mijn helm is van het merk Giro en de helm van m'n vriend van Tenson.

Dit is de mijne:
Afbeelding

En dit die van m'n vriend (die ze overigens ook in damesmaten hebben), alleen zijn bij hem de bandjes bij je oren wit ipv zwart:
Afbeelding

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:30

Pytje, hoeveel heb je voor die helm betaald, of weet je wat een gangbare prijs is?
Vind hem eigenlijk wel cool!