Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elamor schreef:Wij gaan altijd via VV een weekend weg oid. Pas nog 2 tickets gewonnen naar de musical We Will Rock You.
Alleen nu niet zo blij. Tijd geleden (lees januari) 2 veilingen gewonnen waarvan je uit meerdere hotels kan kiezen. Elke week kijken we of we kunnen gaan, maar er is gewoon geen plek! We kijken al vanaf januari. (!!)
Waarom doe je dan mee aan zo'n veiling als er toch geen plek is?
Wuis schreef:Wellicht, maar ik was benieuwd waar zo'n 8-daagse reis gemiddeld voor weg gaat.
Wij hebben nog niks geboekt namelijk, wilden sowieso voor een last minute gaan en zoiets van VV lijkt me ideaal.
Wuis schreef:Wellicht, maar ik was benieuwd waar zo'n 8-daagse reis gemiddeld voor weg gaat.
Wij hebben nog niks geboekt namelijk, wilden sowieso voor een last minute gaan en zoiets van VV lijkt me ideaal.
Elamor schreef:Wuis schreef:Wellicht, maar ik was benieuwd waar zo'n 8-daagse reis gemiddeld voor weg gaat.
8 daagse reis: Waarheen? allinclusive? Wat zijn de verplichte bijkomende kosten? hoeveel sterren hotel? Vlakbij strand?
Geef anders de link waar je eventueel interesse in hebt.