Disneyland Parijs deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:01

Loesje88 schreef:
Alle disney hotels hebben hun eigen thema :j en bij alle hotels zijn er ook op gezette tijden disney figuren te vinden :)

@Cayenne... NPB is niet bepaald goedkoop :+

Oh, ja ik hoefde het niet zelf te betalen, dus ik heb geen idee _O-

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:03

Dan zou de bus inderdaad een mooie oplossing voor je zijn. Je moet alleen wel in de gaten houden hoe laat de bus in Disneyland aankomt.
Een collega van mij was een tijdje terug met de bus naar Parijs en die was er pas eind van de middag, dan ben je de hele dag dus al kwijt. Dat is natuurlijk zonde.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:08

Toen wij incheckte zeiden ze dat ze geen goeie ervaringen hadden met OAD. :')

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:08

mbkaatje: Sante Fe en cheyenne zijn volgens mij ook de goedkoopste. Ik zag een aanbieding van santa fe voor 4 dagen, 202,00 p.p.
Zelf vind ik het holiday inn (is nu van naamveranderd) er ook wel mooi uitzien. New portbay lijkt me ok gaaf, maar is weer een stuk duurder.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:12

Davy Crockett is toch ook erg goedkoop dacht ik?
Ligt ook misschien aan het arrangement dat je kiest.

NPB is inderdaad erg gaaf, vooral met al die lichtjes om het hele gebouw heen :+:
Het is alleen wel een doolhof :') en die liften zijn ook hilarisch :D

C_hristel

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:19

Ik wil ook zo graag nr NPB :D. Mr ik zag net dat je voor 1 nacht al 202 euro p.p. betaald. Hopelijk ontdek ik nog een mooie aanbieding :D

Weten jullie trouwens waar je ergens losse toegangskaartjes kan bestellen. Voor het geval dat ik een arragement boek zonder kaartjes?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:29

Davey Crockett weet ik niet eens meer. :')
Ben er net een maandje geleden geweest. :=

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:33

Haaaaai! Ik ga 11 12 en 13 oktober naar Disney :))

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:43

C_hristel schreef:
Ik wil ook zo graag nr NPB :D. Mr ik zag net dat je voor 1 nacht al 202 euro p.p. betaald. Hopelijk ontdek ik nog een mooie aanbieding :D

Weten jullie trouwens waar je ergens losse toegangskaartjes kan bestellen. Voor het geval dat ik een arragement boek zonder kaartjes?

Gewoon op de internetsite van disney zelf.

http://aanbiedingen.disneylandparis.nl/ ... ndex.xhtml

Maar ik zou zelf het advies geven als je een 3 dagen 2 parken ticket koop om misschien te overwegen om een jaarkaart te kopen. De voordelen van een jaarkaart vind je hier.

http://www.dlrpfans.be/forum/topic/2307 ... en-kosten/

Als je een jaarkaart wilt kopen kanje dat gewoon op de da doen dat je aankomt. Je zegt bij de kassa wat voor eenm kaart je wilt dan geven ze je een ticket mee waarmee je naar binnen kan. Daarmee ga je (met je bon) het paspoort anneul buro. (als je door meanstreet loopt richting discoveryland aan de rechterkant) daar laat je je jaarkaart maken.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:51

Heb er ook nog over lopen denken, maar ik vond het wat teveel gedoe. Binnen een jaar ga ik toch niet meer heen. We lopen alleen wel korting in de winkels mis.

Davey Crocket is volgens mij inderdaad het goedkoopste, maar je hebt wel een eigen auto nodig en ik dacht dat als je met z'n tweetjes gaat het financiele voordeel niet echt heel erg hoog is.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:53

Vanaf wanneer is een jaarkaart nu echt voordeliger?

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:55

Ja als je weet dat je niet meer terug komt dat jaar is het misschien ook niet handig als je het koopt idd.

Ik moet zeggen dat ik wel altijd 2x probeer te gaan op een jaarkaart. De 2de keer zit je dan lekker goedkoop haha nu betalen we maar 300 euro voor 5 overnachtingen in kyriad.
Ik ben ook wel eens een dagje geweest en dan een heel goedkoop hotel geboekt of te plekke gezocht

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:57

Loesje88 schreef:
Vanaf wanneer is een jaarkaart nu echt voordeliger?

LIgt er aan waneer je gaat. Bv in het hoogseizoen is het wel goedkoper als je 3 dagen gaat of meer. In het laagseizoen heb je meer aanbiedingen waar je ook goedkoop een arragament hebt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 12:58

Nadeel vond ik dat je het hotel dan los moest boeken en dan vervielen volgens mij de aanbiedingen. Dan zou je beter een hotel buiten het park kunnen gebruiken. Ik heb dus maar gebruik gemaakt van een aanbieding (1 dag en nacht gratis).

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:02

ja ik boek meestal toch santa fe of kyriad. En voor kyriad kan je ook losse nachten boeken via hun eigen site of via vrij-uit. Maar echte disney hotels krijg je vaak ook wel korting maar dan betaal je idd nog best veel voor een losse overnachting

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:28

Later hebben we besloten om al een dag eerder te vertrekken en heb ik inderdaad nog een losse nacht in het Kyriad geboekt.
Ik moet zeggen dat het wel een fijn idee is. Dan hebben we de hele zondag om daar naar toe te reizen. Vriendlief moet wel de voetbal missen, net toevallig AZ-Feijenoord, maar dat is niet anders. AZ doet het op het moment toch niet zo goed :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:44

Nou, ik ben ff bij een reisbureau geweest. Ik denk inderdaad dat de bus niet zo fijn is. Die vertrok alleen op vrijdagen en dan zit je dus in het drukke weekend daar.
Daarnaast waren de opstappunten niet gunstig en kwam je pas tegen de avond daar aan.

Denk dus dat het toch maar de trein wordt.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:05

Dat is zonde dan. Trein is ook lekker, helaas wel wat duurder.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:20

Ik zag nog een aanbieding, 4 dagen, 3 nachten (dus 1 extra) voor 3 personen 504 Euro in Santa Fe. Dat is dus incl. entree, hotel en ontbijt.
Laat zo'n treinkaartje eens 100 Euro kosten (of zit ik er dan heel ver naast)?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:24

Ik heb toen voor onszelf gekeken naar de prijzen voor de trein en ik kwam wel duurder uit. Maar er zijn zoveel verschillende tarieven. Wanneer zijn jullie van plan om te gaan?
Je zou op de site van ns kunnen kijken, ns hi speed is dat geloof ik.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:45

Ik denk in januari. Bij voorkeur van dinsdag tot donderdag. En dan moet er natuurlijk net een treinkaartje beschikbaar zijn op de dag dat je het hotel hebt geboekt.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:54

Over de beschikbaarheid zou ik me nu nog geen zorgen maken. Dat gaat wel lukken. Je kan sowieso de treinreis niet eerder boeken dan drie maanden van te voren. Je zou er alleen snel bij moeten zijn voor het goedkoopste tarief.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:01

Ik zag het ja. Kan dat alleen met nshispeed? Want als ik bijv. net doe alsof ik in december wil boeken dan zegt hij op alle datums dat er geen plaatsen beschikbaar zijn. Daarnaast wil ik niet op een van die stations opstappen, maar ergens in het zuiden.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:58

Dat zou ik niet weten, want dat is op zich wel vreemd. Maar zoveel ervaring heb ik er niet mee, ik vond het wel aardig onoverzichtelijk.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 16:57

C_hristel schreef:

Ik ga morgen naar mijn ouders en kan wel vragen wat zij toen p.p voor NPB hebben betaald.
Wij waren met z'n vijven en zijn 2 nachtjes gebleven, maar ik geloof nooit dat ze 2000 euro voor een hotel hebben betaald :D (en dan zaten we ook nog eens Admirals floor.)