was echt super!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniiee_ schreef:Jaa opzich waar wij zaten kon je makkelijk aan flessen water komen. Wij zaten in een all-in hotel dus hadden het niet nodig maar er waren genoeg winkeltjes waar ze het verkochten.
Kosten van het eten verschilt per restaurant en per plaats denk ik. Wij hebben veel in het hotel gegeten omdat het all-in was, maar ook een paar keer buiten de deur waarbij het bij het ene restaurant best te doen was en bij de andere weer iets duurder. Maar wij hebben nergens mee gemaakt dat het extreem duur was..
Pinautomaat hadden wij in het hotel, buiten het hotel heb ik er maar weinig gezien.
Toen wij er waren was 1 pound gelijk aan 13 euro cent.. zo kan je het wel makkelijk omrekenen
koers stond op 7.7 ofzo
Needje schreef:Wij konden avondeten voor 100/150 pond voor met z'n 2en. Dus meer als 200 pond zal ik per dag niet op zak hoeven hebben.
Stephaniiee_ schreef:@ ja_nee
ik zat in het giftun azur hotel. Vond het heerlijk, alleen het eten wat minder.
we hebben gequat rond een uur of 6, daarbij dus ook de zonsondergang gezien en de sterrenhemel, was ontzettend mooi om te zien! En het quatten zelf was ook gaaf om gedaan te hebben.
Ook zijn we 2 keer met een prive boot wezen varen en gaan snorkelen, ook ontzettend mooi om te zien hoe de onderwater wereld eruit ziet! En bij de eerste keer hebben we dolfijnen gezien. Wat een prachtig gezicht zeg!
Op die boot ga je dan langs 3 plekken, dolfin house, paradise island en nog een snorkelplek.
Ik vond paradise island niet zo heel boeiend. Het was een soort bounty island met hier en daar een vissie, verder geen mooi koraal etc. dus dit eiland hebben we bij de 2e keer varen overgeslagen.
Ook liep er op het strand een kameel waar we op mochten rijden, vriendlief en ik wilde er alleen mee op de foto maar we werden er gelijk opgezet en tsjaa die arabieren he, hup rondje gereden en alsnog op de foto geweest
Ook zijn vriendlief en de andere stoere mannen op een banaan geweest en zo'n plat ding waar je op moet liggen, achter de boot..
Verder heeel veel wezen zonnen natuurlijk, t was zeker heerlijk weertje! strand zat op nog geen halve minuut van het hotel/zwembad.. het was heerlijk zo alles dichtbij elkaar