Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die hoef ik allemaal niet meer tegen te komen op vakantie. Wát een kl.o.te volk. 

Nathalie schreef:Mag ik vragen wat jullie vervelend vinden aan de Russen?
Ik vind het nl altijd een beetje..zeikerig..
Russen hebben een andere cultuur, laaien heel hun bord vol met eten om vervolgens weer meer dan de helft te laten staan etc, maar je kiest er zelf voor om je er aan te ergeren.
Ik vind Engelsen 10 x zo erg, daar kun je echt lást van hebben. En er zijn ook Nederlanders die niet even gezellig zijn voor hun mede-gasten...

Nathalie schreef:Russen hebben een andere cultuur
(...)
En dat is gewoon zo jammer!
Ik moest elke avond met het team naar barstreet met de gasten, en als we terugkwamen, was het altijd weer raak. Vervolgens kregen wij de volgende ochtend een smsje dat er om 8 uur een vergadering was; het was nl onze verantwoordelijkheid om te zorgen dat de gasten stil waren. Nou dat lukt je niet, na een avondje stappen, iedereen zo dronken als ik weet niet wat, en dat waren alle mogelijke nationaliteiten hoor!
Maar wilde alleen zeggen, dat dat echt niet met afkomst te maken heeft...
Nathalie schreef:Er zijn idd hotels die geen Russen toelaten, maar dat komt niet door gesloopte hotelkamers... Dat komt omdat vooral Nederlanders en Duitsers wegblijven als ze op internet lezen dat er veel Russen in het hotel zitten. En Nederlanders en Duitsers zijn belangrijkere gasten dan Russen, die geven nl meer geld uit.
Zo heb ik t iig gehoort.. Van 4 verschillende hoteleigenaren.. Waarvan er 2 werken met het anti-rus gebeuren..