lukka63 schreef:Ik zou het wel weten daar een zitkamer maken lekker licht en dicht bij toilet en badkamer.
Bijzonder dat toilet in de schuur zat.
moet het wel te verwarmen zijn, tis wel grote hoge ruimte zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Rust was dah?dat wat je neemt als je lijf zegt nope ik ben het er niet mee eens?
mijn been geeft me flinke au gister en vandaag.
niet tof. Niet veel gedaan fysiek (bijna niks eigenlijk behalve lopen van a naar b wat moet, en een zitbank verplaatsten) maar de franse geld bank was weer even hogere wiskunde en hard werken kwa taal.
Ruim 2 uur daar geweest. Er moest ook een hele hoop geregeld worden. Maar de corsa is verzekerd ook met tijdelijk export kentekenik kan dus blijven rijden en de definitieve kentekenplaten alleen doorgeven is voldoende. Dat kostte een stevige portie tijd maar met succes. Er zat iets raars bij de woonhuis verzekering kwa document dat heeft geen gevolgen maar nog niet achterhaald wat en hoe
De rest is ook gelukt goddank na heel veel handtekeningen.
De boiler hangt, al wilde een van de chemische pakkingen niet meewerken, dat is nu een fysiek gat en en enorm dikke bout. Ipv voorheen een l ullig schroefje en een gammel frame. Zo veel fijner schoonmaken dadelijkik kan de vloerman berichten dat dat stukje ook dicht kan met beton
![]()
En een van mijn banken mag alvast proefstaan. Staat daar best. En de degelijke grondige zekering van de deuren ook meteen zichtbaar. Daardoor is mijn woonkamer weer een beetje bruikbaarder kwa ruimte. De extra bank eruit en de topdekmatras op bed. Nu kan ik stoken als nodig en meer maairuimte weer.
[ Afbeelding ]
Vanavond een lego avond met muziek nog kort