Handig om te weten dat je compensatie kan krijgen bij vertraging!
Gelukkig nog nooit erge vertraging gehad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Goedemorgen!
Fijn dat het is opgelost purny!
Ik heb zo'n 12 uur geslapen, net ontbeten en topfit. Kom maar op met vandaag, ik ben er klaar voor! *gaat nog extra make-up op wallen smeren*
Oh ja, wij waren gisteren in vijf minuten! door de douane heenWas niet druk en geen lastige vragen.
Berdien schreef:In NL duurde het langerHier bij LAX was het echt vijf minuten
Het is hier heerlijk! Lekker weer, vandaag veel gezien. LA is echt hysterisch, maar het strand bij Santa Monica was heeeeerlijk. Half uurtje aan het water gezeten, even bijkomen. Zo de stad in voor het diner.
Onze reisleider, Peter, is heel geschikt
Douraque schreef:Maar NYC, mag je wel voordat je verblijfsvisa in dec ingaat 2 maanden in Amerika verblijven? En op welk visum zijn deze 2 maanden dan?
Het is toch zo dat je voorafgaand je verblijfsvisum van 1 jaar, je 3 maanden niet in Amerika mag zijn.
En ik las dat je paard al op stal staat in NYC, maar een paard moet daar toch eerst enkele weken in quarantaine? Of heb ik dat fout
NYC schreef:Douraque schreef:Maar NYC, mag je wel voordat je verblijfsvisa in dec ingaat 2 maanden in Amerika verblijven? En op welk visum zijn deze 2 maanden dan?
Het is toch zo dat je voorafgaand je verblijfsvisum van 1 jaar, je 3 maanden niet in Amerika mag zijn.
En ik las dat je paard al op stal staat in NYC, maar een paard moet daar toch eerst enkele weken in quarantaine? Of heb ik dat fout
Hij hoefde maar kort in quarantaine, 3 dagen.
we hebben contact met de advocaatgehad, we mogen de vs in. Zolang ik maar niet werk etc.