Heb ook net een mailtje naar het betreffende hotel gestuurd, zal mij benieuwen wat ik terug krijg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linda schreef:@ sophie: http://www.cic.gc.ca/english/work/iec/a ... =nl&cat=wh
Staat iedere stap heel duidelijk aangegeven. Succes.
Citaat:WWOOFing is legal in Canada. Foreign nationals volunteering on farms in exchange for
room and board for a period of up to four weeks per farm do not require work permits.
However, a visitor's visa may be required from certain countries. Please do your research
and find out whether you need any kind of visa to enter Canada. We cannot provide
advice on this issue - it is up to you to do the research and find out. If you are a citizen of
another country, please visit the "Citizenship and Immigration Canada" website to see if
you require a visitor visa to enter Canada.
_Linda schreef:Yep, dat klopt Sophie. Het beste is dat je de immigratie officier een tweede plek al kunt aangeven. Het ligt heel erg aan welk officier je voor je hebt. Je kunt je tweede plek altijd nog veranderen als je eenmaal in Canada zit. Verder ervoor zorgen dat je bewijs hebt van voldoende geld en bewijs van je retourticket. Ze willen er simpelweg zeker van zijn dat je niet gaat werken voor geld en dat je het land weer verlaat.
SophieFT schreef:_Linda schreef:Yep, dat klopt Sophie. Het beste is dat je de immigratie officier een tweede plek al kunt aangeven. Het ligt heel erg aan welk officier je voor je hebt. Je kunt je tweede plek altijd nog veranderen als je eenmaal in Canada zit. Verder ervoor zorgen dat je bewijs hebt van voldoende geld en bewijs van je retourticket. Ze willen er simpelweg zeker van zijn dat je niet gaat werken voor geld en dat je het land weer verlaat.
ah oke super! Dan ga ik dat meteen regelen
Edit; is er daarna echt geen mogelijkheid dat ik op dezelfde ranch blijf tot het einde? Mocht het daar nou echt heel goed bevallen?
SophieFT schreef:Edit; is er daarna echt geen mogelijkheid dat ik op dezelfde ranch blijf tot het einde? Mocht het daar nou echt heel goed bevallen?
Lottexxx schreef:Leuk zeg JudithO!![]()
Ik heb mijn WHV binnen en ook al een mogelijk adresje voor mei tot september. Het lijkt een heel leuk adres alleen twijfel ik nog omdat ik in september misschien weer wil gaan studeren...