Hoger gebied is inderdaad duurder.. maarja wees blij dat je überhaupt kan, zijn zat families die het zich niet meer kunnen veroorloven.
Wij gaan over 3 weken alweer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Op wintersport gaan is idd wel een luxe, het is gewoon een dure vakantie als je alles bij elkaar op telt.
Ik probeer me niet druk te maken. Vaak kun je sowieso in de ochtend wel een paar afdalingen maken als je de eerste lift omhoog pakt. En dan kun je smiddags nog zat andere dingen doen. Het gaat er ook om dat je even lekker weg bent en tot rust komt van het harde werken
mvdende schreef:Het is inderdaad een luxe en met alleen een uitkering, een hele dure luxe! Daarom hoop/ wil ik graag echt perfecte condities, je geeft een heleboel geld uit....
Ik zit nu in een "dorp" met letterlijk 5 flatgebouwen, 2 mini supermarkten, een saai zwembad en verder (op après-ski na) echt helemaal NIETS. En geen mogelijkheid om het dorp uit te komen met ov. Dit is echt een dorp voor uitsluitend skiën. Dus smiddags zat andere dingen doen valt hier niet mee, wist ik toen ik ging boeken, is normaal ook niet nodig als de condities goed zijn.
Doubtless schreef:Ik zou maar lekker thuis blijven mvdende, zit je ook niet met de ellende.
Ik heb het dit jaar met jaloersmakende foto’s van schoonfamilie in Italië moeten doenomstandigheden zagen er geweldig uit. Ach ja, genieten op afstand is ook fijn
mvdende schreef:Doubtless schreef:Ik zou maar lekker thuis blijven mvdende, zit je ook niet met de ellende.
Ik heb het dit jaar met jaloersmakende foto’s van schoonfamilie in Italië moeten doenomstandigheden zagen er geweldig uit. Ach ja, genieten op afstand is ook fijn
Wat is dit nou weer voor een reactie?
Mag iemand niet balen dat de condities gewoon ronduit slecht zijn geworden ipv de perfecte condities 2 weken geleden? En tuurlijk weet ik dat weersvoorspelling niet kan kloppen. Maar 180° anders in een paar dagen had ik niet verwacht.
Dee_Es schreef:Doubtless geen wintersport dit jaar?
Doubtless schreef:Dee_Es schreef:Doubtless geen wintersport dit jaar?
Hoogzwangervolgend jaar weer. Dan kan de jongste (dan 3) ook voor het eerst de piste op en kan het trainen beginnen
![]()
tegen die tijd maar eens kijken naar een familiehotel met nevenactiviteiten (voor de jongste).
Fijn dat je die vriend hebt kunnen helpen!