Het was gister op de dag een soort mierenhoop
En we troffen in de overdekte markt een stand met voor mijn erg mjammie dingen. Nagenoeg alles vegan en soja vrij
gv heeft een vegan kebab gegeten toen die ik helaas niet mocht hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of helemaal omrijden via de peage dan ben je sneller maar wel 220 km
verklaard de continue vochtigheid en de geur. Gewoon geen goede aansluiting en lek. Die moet klaar voor ze kunnen gaan storten.

prachtige short break
heerlijk genoten zo te zien.
even na kort overleg een tekst update. De vloer komt hoger dan ik verwacht had, ook gv had zoiets mmm
weten jullie dit wel zeker. Maar jup na nog een keer waterpas nameten
sjips ok
en de schuurdeuren moeten eruit gehaald worden, alles komt hoger dan gedacht. Afzagen werkt niet omdat het metalen draaipunt te laag zit. Ze worden daarna aan de buitenkant bevestigd voor tijdelijk. Anders valt er niet te storten.
we moeten daarna van buiten uit met grond de boel geleidelijk laten oplopen, voor in de schuur even nadenken voor het tweede schuurstuk. Daar liggen die steenblokken.
Ook voor de aannemer, die voor zijn beroep huizen renoveert maar die in dit huis meer verrassingen is tegengekomen dan elders. Deels door het laten we zeggen minder deskundige werk van de vorige eigenaar.
er zijn hordes trossen naar de werkmannen ook. En er hangen er nog meer aan. Enorme hoeveelheden wespen ook. En grote hoornaars, de europese gelukkig.
hij is niet veilig opgehangenl te dunne schroeven en een verkeerd frame.
dus als de vloer klaar is gaat de loodgieter (die in razende vaart de boel heeft gerepareerd
) de boiler omhangen en veilig bevestigen.
voor nu even laten staan of afbreken en op termijn betonvloer en nieuw huisje. Boven gaat volledig on hold voor nu.
Een van de balken die zorgt voor bevestiging van de draaipunten van de deuren is in die storm ook soort van gesneuveld. 
Het eruit tillen was nogal een klus door gebrek aan ruimte. Dat was best even een emotioneel moment. Zolang je werk gedaan en dan wordt je afgeschreven.

Maar kennelijk is dat besef er nu pas
4 meter de hoogte in en net geen 2 meter breed. En een kilo of 80/100 per stuk of zo.

bizar dat daar over een week of zes enorme ramen en deuren inzitten. De mooie boogconstructie komt zo veel beter uit al.
Kost wat maar dan heb je ook wat daarna dat hoop ik dan maar

Mirabellen en frambozen staan nu in de wecker in potten daarna klaar voor taart en zo. Voor mij zo de eerste keer heel in pot. 3 mirabellenpotjes en 2 late frambozen. Hierna nog een pot jam denk ik volgende week en dan zijn de frambozen klaar
Omdat dat helaas best vaak gebeurd. Alle historie weg en verstopt achter gipsplaat of gesloopt.
en de plannen hierna zijn helaas ook wel vernederlandsen op een franse manier. Prut maar helaas.