Citaat:Ik stond helemaal alleen op die camping
Dat hebben wij ook wel eens gehad

Toen toch maar doorgereden naar het zuiden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Alleen al het kijken naar anderen is zo leuk op een camping hè?
@neonlight:
En.. al 3 in dit topic.
Eedichro ook! Maar in juni meen ik. Wij in juli/aug.
Het is ook leuk wandelen met de hond! Heerlijk losloopgebied
moonsparkle schreef:Ik sla dit jaar over, hoop volgend jaar in het voorjaar te kunnen wildkamperen in Noorwegen. In NL heb ik niet echt een vakantie gevoel
Citaat:Hamer is denk ik nu 30 jaar oud, dus kunnen we een nieuwe kopen, of het volgende aanschaffen
https://www.obelink.nl/obelink-heavy-du ... ijEALw_wcB
SusanH schreef:Bo_Y schreef:Wij blijven dit jaar weer in Nederland. We hebben nu een boerencamping in Brabant geboekt.
Alleen op een veldje lijkt me voor even wel lekker, maar de charme van kamperen is toch ook een praatje met andere kampeerders..
O echt? Ik vind het juist heerlijk als mensen me met rust laten
moonsparkle schreef:In NL heb ik niet echt een vakantie gevoel
rien10 schreef:Mijn man en ik willen een rondje langs de Nederlandse grens gaan doen. Bij Rotterdam naar het westen, dan naar het noorden, om zo via de Waddenzee via de oostgrens helemaal af te zakken naar Limburg. We eindigende Zeeland en dan zijn we alweer bijna thuis.
Citaat:Morrie
Mijn man vindt er niks aan in Nederland, hij wil bijzondere kerken en kathedralen bekijken en musea, hij wil een maand door Engeland trekken om dingen te bekijken die hij nog niet gezien heeft, maar nu neemt hij genoegen met een weekje Appelscha.
Ik vind inmiddels alles best, als ik maar een weekje uit die flat kan en een beetje buiten kan rondfietsen zonder 100 x door andere fietsers rakelings te worden ingehaald
Morrie schreef:mijn man wil ook met niemand contact op een camping en wil ook niet dat ik een praatje maak met vreemde mensen (voor corona al niet), nu met corona ben ik helemaal panisch van andere mensen, dus loop ik er met een grote boog omheen.
Morrie schreef:de attractieparken gaan alvast niet open 11 mei en ik denk dat je in Applescha een stuk rustiger kan fietsen dan waar ik woon en anders ga ik lekker voor de caravan zitten een boekje lezen.
Alleen al een weekje een ander uitzicht dan hier op de flat is al genoeg voorlopig.
Echwel schreef:Hoop dat ik hier goed zit, maar heb een vraag![]()
Alhoewel we een camper hebben moeten we toch af en toe een haring in de grond meppen.
Hamer is denk ik nu 30 jaar oud, dus kunnen we een nieuwe kopen, of het volgende aanschaffen
https://www.obelink.nl/obelink-heavy-du ... ijEALw_wcB
Iemand hier ervaring mee?
Morrie schreef:[ [url=m/Ga6JXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kwam ik tegenmop Facebook, geniaal!