Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Iemand nog tips voor Kos?
Hebben morgen een auto gehuurd. Willen eerst naar Kos stad rijden, dan naar Paradise beach en Camel beach en als laatst naar Zia voor de zonsondergang.
Missen we dan iets belangrijks?
Zometeen naar Kardamena met de bus.
Lillian__ schreef:Mandyy schreef:Iemand nog tips voor Kos?
Hebben morgen een auto gehuurd. Willen eerst naar Kos stad rijden, dan naar Paradise beach en Camel beach en als laatst naar Zia voor de zonsondergang.
Missen we dan iets belangrijks?
Zometeen naar Kardamena met de bus.
Mandy de haman in Tigaki is echt een aanrader!
Je kunt gewoon in zwemkledingnaakt is daar vrij ongebruikelijk.
Verder vond ik de burcht heel leuk om overheen te lopen en rondslenteren in het oude centrum van kos-stad is ook heel leuk.
En het paardrijden langs/door de branding vond ik echt heel gaaf. Paarden zien er goed uit met degelijk tuig wel echt kaliber manege paard. Op verzoek kun je een rit maken waarbij je veel galoppeerd.
Vriendinnen van mij zijn vorig jaar geweest en die hebben toen een jeep safari gedaan en zijn naar het aqua park geweest wat ze allebei errug leuk vonden.
Kanzi schreef:Ik ben een paar jaar geleden met een vriendin naar Lesbos geweest.
Wij zaten vlak bij Petra, is erg goed bevallen.
Leuke excursie's gedaan; een ezelrit dwars door de bergen, en in Molyvos een tapas-wandeling.
De hotsprings in Eftalou was ook erg de moeite waard, kleine overdekte warmwaterbron en daarna hup de zee in. Oh, ik wil weer terug!