lucifertje schreef:Oehhh heel mooi board die Bathaleon. Ik vond ze wel echt enorm moeilijk ‘rijden’heb hem na 1 seizoen weer gewisseld voor een Arbor. Past toch beter bij mij.
Wij gaan pas begin maart dus moeten nog heel lang geduld hebben!
Hahaha niet kunnen skiën doordat je ingesneeuwd bent. Dat is wel een ander uiterste
Wat vond jij er niet fijn/ lastig aan? Ik heb niet zoveel ervaring, maar ik vind hem wel fijn tot nu toe. Naja, heb nu een uur of 4/5 effectief gesnowboard, dus kan er niet zoveel over zeggen
heb hem na 1 seizoen weer gewisseld voor een Arbor. Past toch beter bij mij. 
Wel balen van je been! Wij twijfelden nog om te gaan maar ik heb mijn bekken gebroken in september en durf skiën ook nog niet helemaal aan.
Kortom, ik kon het board niet aan. Was qua niveau wat te hoog voor mij. Vind het lastig uit leggen maar ik vertrouwde niet op het board en daardoor ging ik weer verkrampt staan, wat weer zorgde voor kramp in mijn voeten. Het ligt ook aan welke Bathaleon je hebt, ik had de Goliath.
Portes du Soleil, wij hebben een paar keer in Les Gets gezeten dat dat is goed bevallen. Het Les Gets / Morzine gebied is goed te doen met veel aardige pistes. Het dorp Les Gets is ook wel leuk, niet zo'n hoogbouw station.
(
en zuidelijker de alpen in is niet echt handig kwa afstand.