spanwijdte per vleugel denk ik tegen de 10 cm aan als het niet meer is. Meestal hoor je ze niet maar deze vleugels klonken als een meikever
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spanwijdte per vleugel denk ik tegen de 10 cm aan als het niet meer is. Meestal hoor je ze niet maar deze vleugels klonken als een meikever
karuna schreef:# jaloers had graag erbij geweest. Maar de fotos en live meekijken hier en daar op tv was ook al heel erg leuk. Mooi weer erbij ook.![]()
Ik heb vandaag nog een mini kikkertje gered (geen idee wat deze in mijn tuin deed) een mini van 2 cm dus ook nog eens piepjongen watervlug. En een enorme harige rups ook nog.
Maarik heb de deelnemerslijst gezien. En houd me maar vast aan wat me vandaag gezegd is, want kwa groep en aansluiting ai ik vrees ervoor.
![]()
Allemaal mensen met best wat geld (understatement), interessante dure banen of dure banen gehad, dure woorden, dure boten, dure autos, interessante hobbys, de hele wereld gezien, en interessante fotos van zelfgemaakt voedsel kunst, zweverige woorden waarom ze willen meedoen, erg bewust bezig met alles enz.
En ik zei de gek nagenoeg geen geld, niks boeiends te melden. Geen interessante dure hobbys, nog verre reizen, geen boeiende belangrijke baan gehad. Geen dure kleding. Geen fotografie waardige hobbys en mijn fotos zijn ja zoals hier. Geen gestyleerde geposeerde fotos of beelden gemaakt met een eenvoudige telefoon of ipad. En iemand die leeft zoals het komt. Verder uit elkaar lijkt het zo op papier niet te kunnen liggen. Iedereen en dan ikke aan de andere kant. Alleen de landgoed eigenaar waar we zitten de lesgever en zijn vrouw lijken aan mijn kant te staan kwa dingen en "doe maar normaal dat is ook goed genoeg en ok"
Oef ach ja hopelijk komt het goed en leer ik zonder aan het einde van de week stuk te zijn geestelijk. En heb ik nu gewoon serieuze angst voor de groep kwa intressantheid. Ik moet me voorhouden dat ik er voor mezelf ben en eenvoudig en simpel is ook ok.#slik probeert zelfvertrouwen niet in het putje te laten verdwijnen
en ja dit zijn ervaringen uit het verleden die me hier en daar een beetje stuk en kopschuw hebben gemaakt. Waar ik me niet voor schaam maar wel mee heb te leven. En waarvan ik continue mijn best doe het te overwinnen.opgeven is geen optie

ik wijk echt af daarin als ik de andere verhalen zo lees en fotos bekijk.
dan is het inderdaad wel handig er beter in te worden. Zeker ook dansen dan belangrijk. Ik weet dat mijn griekse oom eten en dansen erg belangrijk vond
kun je daar les nemen? Het is toch geen veel voorkomende taal.
ik zou graag willen weten hoe hij dat heeft gedaan
en
blij maar ook help wat een bedrag. Maar de schuurdeur situatie is de knoop doorgehakt dankzij de offerte vandaag. Tenminste het idee is heel anders geworden dan gedacht omdat ik al bladerend voor de kleur een andere oplossing zag.
Maar aangezien die lamel of roldeuren eigenlijk niet eens zo veel goedkoper zijn door de idiote afmetingen en voor de oprol plek er weer een aanpassing gedaan moest worden (ook bij andere offertes trouwens) is dit dan een variant op waar ik al eerder een offerte van heb gedaan namelijk een vast kozijn met glas en een loopdeur. Maar daarmee blokkeer je elke het is iets groter en moet naar binnen mogelijkheid. En nu kan het volledig open voor bredere dingen. Maar zou het ook als mooie opening voor een eventuele woonruimte kunnen zijn. Alleen de hoogte wordt geblokt bij alle opties. Die ronding maakt het lastig maar ook duurder. En dat is nu dadelijk netjes opgelost als het goed is
Best jammer omdat het zo mooi in elkaar zit. Misschien kan ik die nog redden van de sloop. En ergens ophangen als herinnering.
maar ja nu is wel al het vlees in de vriezer. Weer een mooie voorraad.
ik heb kleinere potten gevonden voor de jam. Praktischer voor kleinverbruik.

WE moeten nodig maar eens met de caravan jouw kant op, dan wil ik proeven

Ik ga ze wel tot sap verwerken. Ik heb een bodem aan gedroogde krenten, keiharde kogeltjes die in de groenbak zitten en een enorme bult werk om ze gekrompen en wel uit de gaatjes te peuteren.
Geen succes dus, maar he ik heb het in ieder geval geprobeerd.
. De gedroogde tomaatjes zitten nu in de goede olijfolie met wat zout.
waarom waarom?
Waarom laat je dit liggen onder een stuk kunstgras.