Wat bloempjes

De vuurdoorn zit vol in de besjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:# jaloers had graag erbij geweest. Maar de fotos en live meekijken hier en daar op tv was ook al heel erg leuk. Mooi weer erbij ook.![]()
Ik heb vandaag nog een mini kikkertje gered (geen idee wat deze in mijn tuin deed) een mini van 2 cm dus ook nog eens piepjongen watervlug. En een enorme harige rups ook nog.
Maarik heb de deelnemerslijst gezien. En houd me maar vast aan wat me vandaag gezegd is, want kwa groep en aansluiting ai ik vrees ervoor.
![]()
Allemaal mensen met best wat geld (understatement), interessante dure banen of dure banen gehad, dure woorden, dure boten, dure autos, interessante hobbys, de hele wereld gezien, en interessante fotos van zelfgemaakt voedsel kunst, zweverige woorden waarom ze willen meedoen, erg bewust bezig met alles enz.
En ik zei de gek nagenoeg geen geld, niks boeiends te melden. Geen interessante dure hobbys, nog verre reizen, geen boeiende belangrijke baan gehad. Geen dure kleding. Geen fotografie waardige hobbys en mijn fotos zijn ja zoals hier. Geen gestyleerde geposeerde fotos of beelden gemaakt met een eenvoudige telefoon of ipad. En iemand die leeft zoals het komt. Verder uit elkaar lijkt het zo op papier niet te kunnen liggen. Iedereen en dan ikke aan de andere kant. Alleen de landgoed eigenaar waar we zitten de lesgever en zijn vrouw lijken aan mijn kant te staan kwa dingen en "doe maar normaal dat is ook goed genoeg en ok"
Oef ach ja hopelijk komt het goed en leer ik zonder aan het einde van de week stuk te zijn geestelijk. En heb ik nu gewoon serieuze angst voor de groep kwa intressantheid. Ik moet me voorhouden dat ik er voor mezelf ben en eenvoudig en simpel is ook ok.#slik probeert zelfvertrouwen niet in het putje te laten verdwijnen
en ja dit zijn ervaringen uit het verleden die me hier en daar een beetje stuk en kopschuw hebben gemaakt. Waar ik me niet voor schaam maar wel mee heb te leven. En waarvan ik continue mijn best doe het te overwinnen.opgeven is geen optie