Miesemuisje schreef:nu krijg ik nog meer zin om te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Haha ik ook! Nog ruim anderhalve maand!

Citaat:De Athabasca gletsjer is het kroonjuweel van dit gebied. Met de beroemde Ice Explorer kunt u deze gletsjer van dichtbij ervaren (optioneel), een waar Ice-Age avontuur!
Raften is geen goed idee vanwege de schouder van mams (vorig jaar gebroken na een motorongeluk, nooit meer goed geworden) dus daar doen we een wat kalmere activiteit
Berdien schreef:Jaa waren we ook zeker van plan!Raften is geen goed idee vanwege de schouder van mams (vorig jaar gebroken na een motorongeluk, nooit meer goed geworden) dus daar doen we een wat kalmere activiteit
Banff en Jasper zijn ook zo prachtig!
. Maar ook daarvoor geld dat ze snel vol zitten, zeker in Jasper en Banff en andere grote steden. Als je gaat kamperen heb je waarschijnlijk meer kans dat er nog sites vrij zijn. Banff-Jasper route is super mooi, goede weg en snel te doen. Had je familie in Edmonton?
Vandaar mijn voorlopige eindbestemming Edmonton
Eens de cursus is afgerond, kom ik terug naar hier (Chilliwack, kom al men spullen ophalen hahaha ^^), om dan midden oktober terug naar huis te vliegen vanuit Vancouver.
Hopelijk weet ik gauw of mijn aanvraag wordt goedgekeurd ivm de Equine Massage Therapy cursus.
haha.
^^. En gezien dat de voornaamste reden is om langer te blijven, kies ik daar dan ook bewust voor.