wordt het zwaar? Ja vast wel, maarrrr er is ene einddatum en ik als ADD-er vindt dat ook altijd heel prettig dat je weet dat iets eindig is en dan kun je je daarop instellen. Maar ik heb het volste vertrouwen in je
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wordt het zwaar? Ja vast wel, maarrrr er is ene einddatum en ik als ADD-er vindt dat ook altijd heel prettig dat je weet dat iets eindig is en dan kun je je daarop instellen. Maar ik heb het volste vertrouwen in je
en au maar ik heb het gehaald.
En de koelkast staat al in de keuken. Nu moet deze een 24 uur rusten voor ik hem op de plek kan zetten en in gebruik nemen. Mijn overburen hadden meteen tijd.
maar ik had nu geen keuze, nagenoeg geen campings op het traject en in de bus slapen is kansloos. Ik heb steeds 1 uur gereden flinke tijd rust, weer 1 uur rijden. Zo ben ik met heel veel pauze doorgehobbelt.
waar ik anders energie heb om nog iets te doen als ik er twee dagen over doe.
TinkerTreas schreef:Ik dacht inderdaad ook zoiets gelezen te hebben. Dat wordt voor ons ook een uitdaging als we onze auto op Frans kenteken willen zetten.
Mijn man moet iedere week terug naar Nederland ivm zijn werk.
Heb jij enig idee hoe lang het duurt voordat je Franse platen hebt
tamary schreef:Optie om trein te nemen naar NL voor die periode?
en de camper heeft ook emotionele waarde daarnaast. Voor een personenauto maakt het me eigenlijk niks uit. Maar voor het geld van het zwarte monstertje had ik hier nooit iets kunnen terugkopen, zelfs met de export/import kosten die erbij komen was dat niet gelukt.
Zelfs geen brommobiel

Nu pas aan het ontbijt. Maar de gewassen matrashoes zit er weer omheen. De koelkast staat op zijn plek, tenminste hij staat maar ik krijg de voetjes niet uitgedraaid. Nu dus de kort door de bocht oplossing plankjes eronder
als gv er is doen we dat wel. de oude staat aan een verlengsnoer. Dan kan vanavond de nieuwe aan en morgen hopelijk ingericht.
Wat is dat dan? Zie ik een hoopje veren heen en weer fladderen en steeds baf tegen een raam of de deur aan
eerste vangpoging achter de vitrage ging mis.de tweede poging bij de achterdeur ging goed. Gordijn dicht, hor open en de derde aanvlieg was hop gelukkig weer naar buiten waar een ongeruste oudermees op de schutting zat. Gelukkig alles heel gebleven. Maar hoe deze langs de hor is gekomen geen idee. Dat is ook voor het eerst.
formulier zus regeltje zo. Voor ik het juiste verkoopbewijs had met de juiste gegevens. Poging 4 was pas correct
. Daar was ik nooit zelf achter gekomen. Maar er is gezegd beter in een keer alle juiste documenten verzamelen en in een keer goed indienen dan meerdere keren moeten corrigeren omdat het net niet correct is. Ik ga ook geen hersenchirurgie uitvoeren. Het gevecht met de belastingdienst lukt nog wel. Mijn kennis is daar net voldoende genoeg voor geworden in de afgelopen jaren met genoeg gedoe om dat stug vol te houden.