USA deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 12:17

Nee hoor, helemaal niets.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 14:43

Vielen de mussen niet van het dak in Florida momenteel?

Ik kan niet wachten tot wij weer gaan

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 15:31

Het was wel warm ja, maar wij kunnen er goed tegen.

Wat is de weersverwachting in de periode dat jullie die kant op gaan?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 18:45

Geen idee nog, vorig jaar waren we rond dezelfde tijd in Florida en was het elke dag warm, ergens tussen de 25 en 30 graden denk ik.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 08:45

Oh dat is een lekkere temperatuur, bij ons was het rond de 40 graden.

Eens zien wat onze volgende reis naar de VS wordt. Ik wil niet weer naar het Zuidwesten, misschien een keer richting Oregon en Yellowstone.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 02:09

Oregon is fantastisch.
Ben daar nu voor de 2e keer. Maar wow.....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 16:27

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 20:25

Gelukkig is die van ons dit jaar nog geldig, scheelt weer :D

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 23:01

Ik ga weer meelezen!

Ik ga eind deze maand naar Amerika emigreren! Naar Nashville, TN.

Heb in mijn jeugd in Troy, MI gewoond en was altijd een droom om terug te gaan, dus here we are!

Ik twijfel nog tussen twee wijken dus als iemand heel bekend is in Nashville hoor ik het graag. Anders ga ik denk voor degene dicht bij Gulch… of toch Germantown.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:21

Ohh wat leuk astrid!
Als mijn man en dochters dat horen gaan ze mee :D
Die hebben het zo erg naar hun zin gehad in Memphis en Nashville dat ze weer terug willen.
Heerlijk vooruitzicht hoor!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:40

astridastrid schreef:
Ik ga weer meelezen!

Heb in mijn jeugd in Troy, MI gewoond en was altijd een droom om terug te gaan, dus here we are!

Ik twijfel nog tussen twee wijken dus als iemand heel bekend is in Nashville hoor ik het graag. Anders ga ik denk voor degene dicht bij Gulch… of toch Germantown.

De zus van mijn vriend woont in Nashville! Dus als ik vragen moet doorspelen :D

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 20:35

Gianti schreef:
astridastrid schreef:
Ik ga weer meelezen!

Wat super aardig! Nou, als je zou willen…

Ik twijfel tussen 5 appartementen en ik kan echt NIET kiezen. Wil liefst wel in leuke levendige locatie.

Ik zou graag weten wat zij zou doen:
1. The Station by Alta, East Nashville. Super mooi nieuw complex en East hip (beetje Ams Noord volgens mij), maar wel buiten het sociale drukke leven denk ik?
2. Wayward, Germantown. Super mooi nieuw complex! Maar niet echt veel leven eromheen (nog?)
3. The Gossett, Gulch. Ouder gebouw, qua locatie denk levendiger? Maar wel ouder.
4. Carillon, Germantown. Schijnt top locatie te zijn maar ook ouder en nu veel construction.
5. Live Westerly House. Super mooi nieuw gebouw maar geen idee van de omgeving??

Zou heel tof vinden als ze kan helpen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 03:35

Yesss zal het doorsturen! Wat is voor jou levendig?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 21:32

astridastrid schreef:
Gianti schreef:

Wat super aardig! Nou, als je zou willen…

Ik twijfel tussen 5 appartementen en ik kan echt NIET kiezen. Wil liefst wel in leuke levendige locatie.

Ik zou graag weten wat zij zou doen:
1. The Station by Alta, East Nashville. Super mooi nieuw complex en East hip (beetje Ams Noord volgens mij), maar wel buiten het sociale drukke leven denk ik?
2. Wayward, Germantown. Super mooi nieuw complex! Maar niet echt veel leven eromheen (nog?)
3. The Gossett, Gulch. Ouder gebouw, qua locatie denk levendiger? Maar wel ouder.
4. Carillon, Germantown. Schijnt top locatie te zijn maar ook ouder en nu veel construction.
5. Live Westerly House. Super mooi nieuw gebouw maar geen idee van de omgeving??

Zou heel tof vinden als ze kan helpen!

1. The station. Super close to us actually! But wouldn’t choose this one. While east is cool and we love living in East, there’s not much immediately surrounding this complex and not walkable to really anything. Like you said, it’s a bit outside the fun, lovely areas.
2. The wayward. This area by the river is actively being built up and has already changed dramatically in the last few years. Maybe not lots surrounding currently but I think there will keep being development. Immediately across the river from here is one of my new favorite areas (Neuhoff District and also Germantown in general is my favorite) that also has developed over the last few years. Super walkable area and there’s tons of great restaurants, clothing stores, cocktail bars, coffee shops, paddle ball, breweries, you name it. (Have you looked at the neuhoff residences? Have a friend who lives here and her place is amazing and in such a great spot!)
3. The Gossett. This is definitely smack in the middle of the city and all the activity. Where tons of young professionals are. I had classmates that lived here. Very close to the Gulch which is a super popular area- restaurants, nice hotels with great rooftop bars, close grocery stores, Pilates/yoga studios, etc. definitely a live/work/play kind of area.
4. Carillon.  Again, I loove Germantown (so many of my favorite restaurants and wine bars over here!) but yes there’s definitely a ton of construction in this area as it’s growing and developing. This apt is super close to a lovely park and the farmers market.  
5.  Westerly House. I wasn’t familiar with this complex. But the neighborhood this is in (Wedgewood Houston) has a lot of great restaurants, breweries, cafes/coffee shops, cocktail bars that are just a short walk away and lots of new places opening up here. The exact area of the apartments is just off the interstate and some train tracks so maybe not in the best spot?

Overall, If you want to be in fun, lively area, I’d say pick a place Germantown or the Gossett!

Mocht je nog andere vragen hebben mag je ze gerust stellen!!

Ondertussen hebben wij ook weekje LA geboekt, gaan ook naar zo’n Halloween night in universal studio’s. Enorm zin in :):)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 21:37

WOW ONWIJS BEDANKT! Ik waardeer dit echt heel erg!

Jammer van Alta haha die wel echt de mooiste appt met meeste ramen. Maar beetje leven ook wel leuk!

Ik zal neuhoff residences ook eens opzoeken, maar wil per se op de begane grond maar wie weet.

Heel cool. Ik ga deze week beslissen. Zal het je laten weten!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 20:02

Het is the Gossett geworden!
Mochten nog meer mensen leuke tips hebben voor Nashville, laat maar weten!

Veel te regelen! Maar komt vast goed