Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astridastrid schreef:Ik ga weer meelezen!
Ik ga eind deze maand naar Amerika emigreren! Naar Nashville, TN.
Heb in mijn jeugd in Troy, MI gewoond en was altijd een droom om terug te gaan, dus here we are!
Ik twijfel nog tussen twee wijken dus als iemand heel bekend is in Nashville hoor ik het graag. Anders ga ik denk voor degene dicht bij Gulch… of toch Germantown.
Gianti schreef:astridastrid schreef:Ik ga weer meelezen!
Ik ga eind deze maand naar Amerika emigreren! Naar Nashville, TN.
Heb in mijn jeugd in Troy, MI gewoond en was altijd een droom om terug te gaan, dus here we are!
Ik twijfel nog tussen twee wijken dus als iemand heel bekend is in Nashville hoor ik het graag. Anders ga ik denk voor degene dicht bij Gulch… of toch Germantown.
De zus van mijn vriend woont in Nashville! Dus als ik vragen moet doorspelen
astridastrid schreef:Gianti schreef:De zus van mijn vriend woont in Nashville! Dus als ik vragen moet doorspelen
Wat super aardig! Nou, als je zou willen…
Ik twijfel tussen 5 appartementen en ik kan echt NIET kiezen. Wil liefst wel in leuke levendige locatie.
Ik zou graag weten wat zij zou doen:
1. The Station by Alta, East Nashville. Super mooi nieuw complex en East hip (beetje Ams Noord volgens mij), maar wel buiten het sociale drukke leven denk ik?
2. Wayward, Germantown. Super mooi nieuw complex! Maar niet echt veel leven eromheen (nog?)
3. The Gossett, Gulch. Ouder gebouw, qua locatie denk levendiger? Maar wel ouder.
4. Carillon, Germantown. Schijnt top locatie te zijn maar ook ouder en nu veel construction.
5. Live Westerly House. Super mooi nieuw gebouw maar geen idee van de omgeving??
Zou heel tof vinden als ze kan helpen!