Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mel schreef:Ik werk sinds dit jaar als reisleidster op Zakynthos voor een Nederlandse reisorganisatie. Dus mochten er nog mensen nog specifieke tips willen?
colinneke schreef:* valt binnen*
Tips voor Corfu zijn welkom! Heb het hele topic al doorgelezen en natuurlijk gegoogled.Maar meer tips is altijd leuk.
We vertrekken over 2 weken en dan een weekje daar. We hebben een huurauto en willen ook een dag een bootje huren dus het moet goed komen
Joolien schreef:colinneke schreef:* valt binnen*
Tips voor Corfu zijn welkom! Heb het hele topic al doorgelezen en natuurlijk gegoogled.Maar meer tips is altijd leuk.
We vertrekken over 2 weken en dan een weekje daar. We hebben een huurauto en willen ook een dag een bootje huren dus het moet goed komen
Welke plaats zit je?Sowieso naar Paleokastritsa gaan
en dan naar agia triada beach. Dat is zo mooi
En dan eten bij Akron bar en dan nog naborrelen bij La Grotta
![]()
En een bootje huren (kan ook in Paleo) en dan de strandjes huren die niet bereikbaar zijn vanaf land
hetbommeke schreef:Zijn er Kreta-gangers/bewoners die mij iets kunnen vertellen over het weer eind april/begin mei op Kreta?
Wij willen in 2019 met onze kinderen (12 en 14) die kant op. Is het dan al enigszins zon zee zwembad strand weer? Of toch nog wat wisselvallig?
Of aan welke kant (west, zuid, oost of noordkant) is het beter in die periode?
En waar zou je dan een paardrijtocht willen doen? Is dat dan mogelijk ergens? Het gaat om mijn dochter van 14 en mij zelf (44).
Brand los!!!