Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Grit schreef:Ik heb mij ook altijd prima kunnen redden met het vliegtuigeten![]()
Nog even goedkeuring van mijn werk afwachten en dan maar eens tickets gaan boeken. Heeft iemand hier ervaring met ebookers? Daar heb ik tot dusver de beste optie gevonden.
Dallista schreef:Super gaaf hotel is dat, wij hebben er een paar jaar terug geslapen. Niet de meest ideale ligging maar geen seconde spijt van gehad.Ben in Yosemite NP, in Wawona. Wat is het hier toch prachtig (hotel trouwens ook, klassiek Victoriaanse stijl, wow)! In een ver verleden eens geweest, maar was nog zo jong, kon me er weinig van herinneren. Ga heerlijk genieten van de natuur de komende dagen!
Napie schreef:Eergisteren besloten: we gaan een helicoptervlucht maken over Manhattan. En nadat we in Chicago zijn geweest rijden we terug naar New York over de Niagera falls. Nog maar twee weken.
MacavityL schreef:Waar in Manhattan ga je wonen NYC? Leuk hoor!
Annash schreef:Ik ga storm chasen in tornado alley. Vertrek vanuit Birmingham op 18 april en vlieg naar Oklahoma City. 2 mei vlieg ik weer terug dus dan kom ik 3 mei hier weer thuis aan (thuis is voor mij sinds dit jaar de UKben eerder dit jaar geëmigreerd in mijn uppie).
Deze vakantie staat al 10 jaar op mijn lijstje. Misschien wel (bijna) 15!
shilady schreef:Voor mij is het echt enkelt Delta Klm of hooguit Lufthansa.........
NYC schreef:MacavityL schreef:Waar in Manhattan ga je wonen NYC? Leuk hoor!
Bij central park, 2 minuten lopen afstand, als de helft van NY niet weer eens in de weg loopt.![]()
Ik kan naar waarheid vertellen dat we uitzicht op central park hebben. Als je op de wc gaat staan en door het kleine raampje kijkt, kan je precies langs de andere gebouwen kijken en heb je uitzicht op central park.![]()
Woonkamer kijkt jammer genoeg precies op deverkeerde kant uit.
vriend had een aantal voorwaardes toen we wouden samen wonen, I will never move out of New York.
Sterker nog hij heeft een hele lijst van steden in de VS waar hij niet heen wil want daar komt die en die sportclub vandaan en hij als yankee fan kan daar echt niet heen.
Nadir schreef:Even puur nieuwschierigheid NYC, op welk visum ga jij in de VS wonen?