Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en alweer in een winkel ) waardoor een leuk ontspannen weekend eindigde op de husartsenpost van een ziekenhuis en de laatste dag van de mini vakantie geschrapt kon worden. Goddank lijkt de schade minder erg dan gedacht door twee artsen bleek vanmorgen maar wel even een aantal dagen niet in staat auto te rijden omdat je daar twee hele handen voor nodig hebt. Ik kan alleen maar heel hard hopen dat ik snel genoeg weer soort van bruikbaar ben want er moeten twee voertuigen mee dus twee chauffeurs nodig.
ik ben er zo kwaad over, vooral gezien de eerste reactie van de veroorzaakster.
Zo laconiek en oh ik had je niet gezien.
Nee daarom kwak je een deur zo hard open zonder te checken of er iemand aan de andere kant is. En ik zo ongeveer geplet werd tussen deur en muur
.
ik heb al afspraken voor eind deze week afgebeld omdat ik dat zeker niet kan redden, daardoor ook geen begin van werkzaamheden aanstaande maandag. Hopelijk ben ik er dan wel maar dat is nog even afwachten of dat lukt.
Zondag maar het beste van gemaakt op de terugweg maar de plannen die we hadden konden in de prullenbak. Temeer ook omdat we een eind al daarvan weg waren door het ziekenhuis bezoek. Gewoon stom en ergerlijk 
gewoon weer een planningswijziging
en genezen
sterkte in ieder geval.
geen idee wat ik mezelf ga aandoen maar slik in mijn uppie tussen een groep wildvreemde mensen pogingen doen mijn frans te verbeteren. Op een plek waar ik niet zo snel wegkan voor meerdere dagen.
Gv mocht niet mee helaas.
en hij is mijn lijmmiddel in een groep mensen. Ik ben daar iets minder goed in zeg maar
maar ja als het maar nuttig is toch. Ik stagneer met leren heb ik het idee en dat zint me niet
dus tsja dan moet je iets
Alleen omdat de drang te leren groter is dan de iieeeks wat betreft de mensen
ik ben gewoon raar geloof ik.
als ik tussendoor en daarna maar de kans krijg me terug te trekken om op te laden. Dus tsja
ooit wordt ik misschien nog eens sociaal, ooit
met mensen vermoed ik overal en nergens vandaan.
Ik zeg niet voor niets zo ver buiten mijn comfortzone
maar ja als het maar leerzaam is.
anders gaat het over. Al meer mensen zijn om die reden afgevallen en ik werd vandaag gecontact dat er toch een plek vrij was weer daardoor. Gv was ook al afgevallen om die reden eerder. En een plek vrij is dan maar hop gaan over een poosje in mijn uppie.

. Ik vind dat soort dingen als ik het bespreek altijd een fantastisch idee, tot de dag komt dat ik er echt heen moet
. Gelukkig valt het achteraf toch meestal mee
maar mijn grootste knelpunt is dat ik meest te druk gevonden wordt en vaak ietwat te vaak uitgekotst dan wel buitengesloten van de groepen ben als er vooral nederlanders zijn zullen we maar zeggen.
Pijnlijk was gv werd goed opgenomen en ik werd echt bewust buitengesloten. Vooral gedoe over mijn allergie met eten. Ik vraag teveel, wil teveel weten, enz. En ik was echt heel nieuwsgierig over de cultuur, de gewoontes, de geschiedenis en de gids praatte vooral tegen een luchtledige de rest was gewoon ongeinteresseerd en wilde dat ik ook braaf stil was.
laat ik het zo zeggen. Ervaringen uit het verre en minder verre verleden maakt dat ik aardig kopschuw ben geworden als het om groepen volwassen nederlanders gaat
Dat is ook wel weer genoeg,
ik ben weer een klein stapje verder met de belastingdienst. Ik ben er nog lang niet, wacht nog steeds op het woonplaatsonderzoek uitslag gedoe maar een mini drempel is alweer overwonnen,