En heb je gezien wat ongeveer de looproute wordt? Ik zou morgenochtend op schiphol even kijken op de site van Houston airport (misschien staat dat er nu al) waar je aankomt en waar je vertrekt en wat de beste/snelste route is
Veel plezier Purny! Geen zorgen maken over die overstap, komt allemaal wel goed. Mocht je een korte overstap hebben moet je dat even aangeven bij de cabin crew dan kunnen zij je helpen.
Het is meer het verre vliegen waar ik zo tegenop kijk... zit ook niet lekker in mijn vel op het moment. Moet er gewoon even uit... Ik ga ook zeker hulp vragen aan de crew...
Goeiemorgen vanuit een mistig Schiphol. Net inmiddels een uurtje geleden ingecheckt. Vliegtuig was overbooked. Kon dus 400 dollar korting krijgen op mijn volgende ticket. Niet gedaan maar toch wel een beetje spijt ervan. Anders had ik 400 dollar korting gekregen op mijn ticket naar New york volgend jaar.
Hier is niet echt een kruisverhoor, gewoon basis vragen. In Amerika stellennze veel meer vragen. Houston is trouwens een fijn vliegveld, moest daar ook overstappen. Erg groot maar overzichtelijk. Ik had een overstap van 8 uur xD
Dat is geen ondervraging, maar standaardroutine. Gebeurde eerst voordat je incheckte en tegenwoordig bij de gate. En inderdaad enkel door Amerikaanse maatschappijen.
Ik denk dat wij dat geld hadden aangepakt voor een volgende vlucht, wij hebben toch een week in Orlando. We zullen zien of dat bij ons ook zo is