Ik hoop echt dat het volgende week dinsdag ochtend rustig is als wij vliegen…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Wij zijn inmiddels na een paar uur wachten onderweg naar huis.
Helaas zonder koffer. De complete vlucht moest een formulier voor verloren bagage invullen want ze gingen het vandaag zeker niet meer verwerkt krijgen...
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn koffer heb.
Dees schreef:Tip, leg alle stappen die je zet vast. Stuur bijv je beste vriendin ofzo een app zodra je je auto geparkeerd hebt, en zodra je achteraan in de rij aansluit. Zodra je je koffer hebt afgegeven, zodra je ... nou ja, alle handelingen die je verplicht bent te doorlopen van Schiphol voorafgaand aan het boarden.
Mocht je dus wel ruim op tijd zijn en toch je vlucht missen als gevolg van de wanprestatie van Schiphol zelf, dan kun je met deze appjes aantonen dat het niet aan jou heeft gelegen.
Bedrijven als Aviclaim en EUclaim zullen in het gat springen dat reisverzekeringen laten liggen en voor je proberen de kosten van de misgelopen reis te claimen.
Een live verslag van al je stappen op Bokt is ook bewijs, want ook Bokt zet alles op datum en tijd. voor ons als meelezers ook interessant om te volgen.
Ik vlieg volgende week midden op de dag via Schiphol
Dees schreef:Tip, leg alle stappen die je zet vast. Stuur bijv je beste vriendin ofzo een app zodra je je auto geparkeerd hebt, en zodra je achteraan in de rij aansluit. Zodra je je koffer hebt afgegeven, zodra je ... nou ja, alle handelingen die je verplicht bent te doorlopen van Schiphol voorafgaand aan het boarden.
Mocht je dus wel ruim op tijd zijn en toch je vlucht missen als gevolg van de wanprestatie van Schiphol zelf, dan kun je met deze appjes aantonen dat het niet aan jou heeft gelegen.
Bedrijven als Aviclaim en EUclaim zullen in het gat springen dat reisverzekeringen laten liggen en voor je proberen de kosten van de misgelopen reis te claimen.
Een live verslag van al je stappen op Bokt is ook bewijs, want ook Bokt zet alles op datum en tijd. voor ons als meelezers ook interessant om te volgen.
Ik vlieg volgende week midden op de dag via Schiphol
iiSunshine schreef:ik vlieg ook morgen ochtend. zijn er van plan 6 uur van tevoren er te zijn. ben benieuwd
ZwarteHeks schreef:iiSunshine schreef:ik vlieg ook morgen ochtend. zijn er van plan 6 uur van tevoren er te zijn. ben benieuwd
En dat schijnt dus een deel van het probleem te zijn, teveel mensen komen te vroeg voor security. Geen idee of het daadwerkelijk zo is, maar in de UK is dit dus een groot deel van het probleem.
Ik vlieg morgen vanuit Bristol naar Schiphol. Vanochtend stonden er grote rijen bij de in-check balies, voordat die überhaupt open waren.
Kuggur schreef:Als je niet zo vroeg komt ben je te laat, en dat is dan je eigen schuld. Als je wel zo vroeg komt, eh, dan ben je óók te laat én krijg je de schuld dat iederéén te laat is..![]()
Ik wilde eigenlijk mijn familie weer eens bezoeken, maar ik laat deze waanzin deze zomer maar even voor wat het is...
germie schreef:Josien_ schreef:Wij zijn inmiddels na een paar uur wachten onderweg naar huis.
Helaas zonder koffer. De complete vlucht moest een formulier voor verloren bagage invullen want ze gingen het vandaag zeker niet meer verwerkt krijgen...
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn koffer heb.
Wat een drama. In mijn koffer zitten vaak dingen die ik absoluut thuis nodig heb, dus naar huis gaan zonder koffer is dan geen optie. Dan moet je dus maar wachten en wachten. Maar weggaan zou ik dus niet kunnen doen.
L_iek schreef:@achterom, hoe heeft KLM dat medegedeeld bij jullie? Per mail of?
c_alsemgeest schreef:sureido schreef:Ik moet mijn vriend ophalen op 19 juni, hij vliegt terug uit Colombia, ik hoop toch dat hij snel zijn bagage heeft en mee naar huis kan... Ik krijg al stress van het idee dat ik uberhaupt op Schiphol iemand moet ophalen
Ja ik moet zo mijn ophalen #zinin