Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Dorine92 schreef:Hebben jullie problemen ervaren met ziek worden van voedsel uit restaurants daar?
En waar kan ik in Sharm het beste zitten? Is er een bepaalde wijk of gebied wat leuk is?
Ik wil echt een goedkoop hotel of hostel dus max 15 euro per nacht. Iemand tips?
mvdende schreef:Dorine92 schreef:Hebben jullie problemen ervaren met ziek worden van voedsel uit restaurants daar?
En waar kan ik in Sharm het beste zitten? Is er een bepaalde wijk of gebied wat leuk is?
Ik wil echt een goedkoop hotel of hostel dus max 15 euro per nacht. Iemand tips?
Ik heb standaard wat last van m'n darmen op vakantie, eet toch anders en door all inclusive eet ik stiekem toch méér dan zou moeten....
Maar niet echt ziek geworden in het hotel waar ik zat, maar dat kan per hotel natuurlijk verschillen.
Dorine92 schreef:Hebben jullie problemen ervaren met ziek worden van voedsel uit restaurants daar?
Abby_Snow schreef:Dorine92 schreef:Hebben jullie problemen ervaren met ziek worden van voedsel uit restaurants daar?
Mijn favoriete restaurant in sharm is El Masrien. Die zit gewoon in naama bay bij al die winkels.
Ik ga in juni naar sharm, heb heel goedkoop amphoras blu kunnen boeken op booking.com is wel een resort. Vaak ga ik ook wel naar delta sharm is met allemaal appartementen, moet je dus wel zelf koken maar de Carrefour zit er zowat naast. Echt ervaring met hostels heb ik niet in sharm.
Dorine92 schreef:En wat bedoel je met gezellig dan? Want ik ga alleen, ik hoef niet uit te gaan of shoppen enz. Gezellige straatjes vind ik natuurlijk wel leuk. En ik zal daar boodschappen moeten doen op de eerste dag, want ik reis alleen met 1 klein stuk handbagage
Mandyy schreef:Dorine92 schreef:En wat bedoel je met gezellig dan? Want ik ga alleen, ik hoef niet uit te gaan of shoppen enz. Gezellige straatjes vind ik natuurlijk wel leuk. En ik zal daar boodschappen moeten doen op de eerste dag, want ik reis alleen met 1 klein stuk handbagage
Leuke barretjes, levendig, winkeltjes.
Fitzroy schreef:Ik ga ook bijna en heb nog een paar vragen:
- ik gebruik vitamines en slaappillen zonder recept. Ook nog medicijnen op recept maar daar heb ik een uitdraai van de apotheek voor. Zijn ze moeilijk met medicijnen?
- en etenswaren als in sultana koekjes of snelle Jelle? Ik vind het altijd fijn om zoiets bij me te hebben.