Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Wij gaan de eerste week van September en hebben een stacaravan gehuurd op een holidaypark.
Wij hebben dit jaar dat ook gedaan in de UK en het is idd stukken goedkoper dan een hotel of B&B.
En het regend niet altijd in Schotland want de laatste keer dat ik er was ging het kwik boven de 30 graden.
purny schreef:Ik heb een mooie reis gezien die mij zeker interesseert.
15 daagse rondreis naar marokko
https://www.tui.nl/15-daagse-rondreis-highlights-van-marokko-519538468/#dagprogramma
Weer eens wat anders dan Amerika
purny schreef:Ik heb een mooie reis gezien die mij zeker interesseert.
15 daagse rondreis naar marokko
https://www.tui.nl/15-daagse-rondreis-highlights-van-marokko-519538468/#dagprogramma
Weer eens wat anders dan Amerika
E4D schreef:Is er hier iemand die op reis/vakantie is geweest naar een mooi regenwoud? Dat lijkt me ook wel mooi en zou ik misschien nog wel willen maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen?
Wie is er wel eens geweest, wat zijn tips, hoeveel geld ben je ongeveer kwijt, hoeveel dagen moet je er minimaal voor uittrekken?
purny schreef:Ik moet even gaan zitten over welke vaccinaties er nodig zijn voor Marokko. Weet namelijk niet of ik bepaalde vaccinaties opnieuw moet halen omdat ik ze wel vroegah heb gehad.
SdaphneS schreef:Vliegtickets zijn echt ontzettend duur geworden de laatste tijd.
Wij hebben nog wel goedkope tickets gescoord voor een KLM cityhopper naar Dublin eind februari.
Maar we willen ook een verre reis maken eind april naar Amerika. Maar de ticketprijzen zijn te hoog momenteel. Dus misschien nog even nadenken wat we willen.
Cookies schreef:Hallo medereislustigen, mijn vriend heeft een trip naar Bora Bora gekregen omdat ie zo'n leuke werknemer is. En ik mag mee. We hebben eerst een overnachting op Tahiti en daarna vliegen we door naar Bora Bora.
Is er iemand al een keer geweest? Wat is een aanrader om te doen/bekijken? Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken? Ik zag hierboven al iets over vaccinaties, maar dat schijnt voor Bora Bora niet nodig te zijn. Of is er toch iets waar ik aan moet denken?