Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44966
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:45

Wat erg dit! Oh my.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:48

Was echt hilarisch om te zien _O-

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:55


gwennndolyn
Berichten: 406
Geregistreerd: 11-07-11
Woonplaats: overijssel

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:48

hhaha die filmpjes :=

gisteren toen ik thuis kwam liep er iemand net buiten met zn hond, had de trolley van mn mams mee want daar zaten mijn spullen nog in dus die meegenomen...
zegt die vrouw 'Zo jij bent bij de huishoudbeurs geweest'

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:07

2006 de tijd zonder trolleys <3 , ook ik was er dat jaar :')

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:03

Hallo bokkers, mag ik even binnenvallen? Ik hoop dat jullie me kunnen verlossen uit mijn trieste lijden. :')

Op de negenmaandenbeurs heb ik ergens bij een beursstand een hartstikke tof kleuterrugzakje gezien. Het leek op een Herschel rugzakje, in grijs met zwarte gespjes.
Ik wilde met al het geweld eerst de hele beurs over om alles te kunnen zien voor ik iets zou kopen en je raadt het al: ik heb dat leuke rugzakje nergens meer kunnen vinden. Kan iemand me tippen over bij welke beursstand ik dat rugzakje heb kunnen zien, hoe ik aan zo'n rugzakje kom of wat hiervoor de juiste zoekterm is? Ben 22 juli uitgerekend, dus tot dat moment kan ik me druk maken. :')
Dank alvast!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:14

Chiave schreef:
Hallo bokkers, mag ik even binnenvallen? Ik hoop dat jullie me kunnen verlossen uit mijn trieste lijden. :')

Op de negenmaandenbeurs heb ik ergens bij een beursstand een hartstikke tof kleuterrugzakje gezien. Het leek op een Herschel rugzakje, in grijs met zwarte gespjes.
Ik wilde met al het geweld eerst de hele beurs over om alles te kunnen zien voor ik iets zou kopen en je raadt het al: ik heb dat leuke rugzakje nergens meer kunnen vinden. Kan iemand me tippen over bij welke beursstand ik dat rugzakje heb kunnen zien, hoe ik aan zo'n rugzakje kom of wat hiervoor de juiste zoekterm is? Ben 22 juli uitgerekend, dus tot dat moment kan ik me druk maken. :')
Dank alvast!


Ik moest eerst even "Herschel" opzoeken want dat kende ik niet. Maar als ik google op afbeeldingen en dan " Baby rugzak zwart grijs" kom ik toch wel een aantal dingen tegen waarvan ik denk dat het die richting op zou kunnen gaan. Maar waarschijnlijk is dat té voor de hand liggend en heb je dat zelf ook al wel gedaan. Kun je je nog meer herinneren van het rugzakje? Of eventueel wáár de stand ergens was toevallig? :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:20

Moet ik me er dit bij voorstellen maar dan in kindermaat?

Afbeelding

Jolien87

Berichten: 17525
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:22

Weet je nog welke dingen er nog meer bij die kraam stonden?

Kayleigh__

Berichten: 1073
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Midden

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:24

Zou je in combinatie met de plattegrond kunnen achterhalen welke stand het is geweest?

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:25

Ja, Alwiene! Daar leek 'ie op. Maar dan heel klein. Ik heb alleen geen idee waar die kraam stond. Het waren zoveel mensen, kramen en spullen...

Het leek mij een hip kinderkledingzaakje, wat ik me er nog van kan herinneren, met stoere petjes, jasjes en dus die leuke tasjes. Wel heel trendy, niet basic of schattig.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 02:04

Ik gooi er even 1 in. Wie weet. Deze is van Elodie Details en het zou kunnen dat Oogappel die bij zich had. Die hadden een stand die als een eiland stond zeg maar dus niet tegen een zijmuur aan. Misschien kun je je dat herinneren.

https://www.ikbenzomooi-baby-kinderen-k ... -marb.html

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 11:03

Alwiene schreef:
Ik gooi er even 1 in. Wie weet. Deze is van Elodie Details en het zou kunnen dat Oogappel die bij zich had. Die hadden een stand die als een eiland stond zeg maar dus niet tegen een zijmuur aan. Misschien kun je je dat herinneren.

https://www.ikbenzomooi-baby-kinderen-k ... -marb.html


Dat is 'm! :j Echt super, dankjewel! Was het makkelijk te vinden, of niet? Anders had ik misschien beter moeten zoeken.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 11:59

Chiave schreef:
Alwiene schreef:
Ik gooi er even 1 in. Wie weet. Deze is van Elodie Details en het zou kunnen dat Oogappel die bij zich had. Die hadden een stand die als een eiland stond zeg maar dus niet tegen een zijmuur aan. Misschien kun je je dat herinneren.

https://www.ikbenzomooi-baby-kinderen-k ... -marb.html


Dat is 'm! :j Echt super, dankjewel! Was het makkelijk te vinden, of niet? Anders had ik misschien beter moeten zoeken.





Eigenlijk heel makkelijk ja. Met de zoekopdracht die ik gisteravond al aangaf kwam deze er al uit. Aangezien je daar niet op reageerde en het me te makkelijk leek heb ik de exposantenlijst nog een keer doorgelopen en een tiental websites gecheckt die het hadden kunnen zijn. Maar deze bleef er eigenlijk als enige uitkomen. Dus toen maar gepost om je reactie af te wachten.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:11

Ik zag in die term die je opgaf alleen van die wandeltassen waar de baby zelf ik kan, zeg maar, dat leek me niet logisch. Maar super dat we 'm nu hebben. Nog eens bedankt!