fohadie schreef:Whut, geen mc donalds in Reykjavic? Hahahaha. (Sorry, moest iets duidelijker zijn.) Ik weet dat je kan pinnen, maar mijn bank rekent extra geld voor pinnen, meer dan dat ik kronen mee zou nemen.
Zelfs niet in heel IJsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Whut, geen mc donalds in Reykjavic? Hahahaha. (Sorry, moest iets duidelijker zijn.) Ik weet dat je kan pinnen, maar mijn bank rekent extra geld voor pinnen, meer dan dat ik kronen mee zou nemen.
NoorW schreef:Mijn IJslandreis komt al dichterbij! Ik ga 28 aug tot 9 sept er heen en we maken een rondreis met een eigen huurauto (niet de hele ringweg, ook een deel binnenland)
Nu we het toch zo over eten hebben. We koken bijna de hele vakantie zelf om de kosten een beetje te drukken, maar in Reykjavik gaan we een of twee keer uit eten. Hoe is het voor vegetariers? Op HappyCow (zo'n website waar alle vega restaurants op staan) zag ik dat het aanbod niet heel groot was. Maar hebben ze in normale restaurants wel een lekkere vega optie over het algemeen?
Suuszels schreef:NoorW schreef:Mijn IJslandreis komt al dichterbij! Ik ga 28 aug tot 9 sept er heen en we maken een rondreis met een eigen huurauto (niet de hele ringweg, ook een deel binnenland)
Nu we het toch zo over eten hebben. We koken bijna de hele vakantie zelf om de kosten een beetje te drukken, maar in Reykjavik gaan we een of twee keer uit eten. Hoe is het voor vegetariers? Op HappyCow (zo'n website waar alle vega restaurants op staan) zag ik dat het aanbod niet heel groot was. Maar hebben ze in normale restaurants wel een lekkere vega optie over het algemeen?
Hey vlieg je ook met WOW? Dan zitten we denk ik samen in het vliegtuig op de heenweg
Fenrir schreef:Vega en IJsland is geen combi. In Reykjavik is wel eea te vinden, maar het aanbod is niet heel groot. Als je naar een Italiaans restaurant gaat hebben ze vaak wel vegetarische (standaard) pasta. Verder zijn het vooral dingen zoals salades met schapenkaas, als je geluk hebt.
Kuggur schreef:Tsja als je het wil hebben zoals je thuis gewend bent dan zit er maar een ding op.