Patty91 schreef:Oké wij willen toch wel voor de achtbanen gaan dus dan beter na de fright nights dan
Na fright nights is het park gesloten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantjee12 schreef:Ligt eraan welke tijden je hebt gekozen, haha. Ik heb wel het idee dat het elk jaar een beetje beter geregeld wordt wbt wachttijden voor de spookhuizen. Wij hebben altijd 2 huizen en minimaal 1 uur verschil ertussen, door het park zelf lopen (en het gratis 'huis') is ook heel leuk.
savannah030x schreef:Daantjee12 schreef:Ligt eraan welke tijden je hebt gekozen, haha. Ik heb wel het idee dat het elk jaar een beetje beter geregeld wordt wbt wachttijden voor de spookhuizen. Wij hebben altijd 2 huizen en minimaal 1 uur verschil ertussen, door het park zelf lopen (en het gratis 'huis') is ook heel leuk.
Gratis huis?
(leuke was dat de acteur vervolgens ook schrok van mijn gil) 
Heel de show eromheen blijft ook super leuk
.
, paar jaar terug voor laatst gegaan misschien iets voor volgend jaar ^_^.
Michelleex schreef:Wij gaan denk ik 21 oktober, met een clubje van onze springles.
Ik weet nog niet of we in huizen gaan, alle bestaande huizen heb ik allemaal al minimaal 2 keer gezien.
The Clinic vind ik 1 te duur, en 2 is dat echt niets voor mij alleen erin, en dat ze je ook nog mogen aanraken? Nou nee bedankt!