Voor iemand met hoogtevrees en die zich al snel niet zo lekker voelt in een vliegtuig is een normaal vliegtuig erg genoeg, het vliegtuigje hier daat naar Kataia vliegt (waar ik proef loop) is ect een ramp.
Ik wist dat het klein was, ik wist niet dat het zo klein was dat je niet eens rechtop kan staan, geen ruimte hebt voor je handbagage, en zo goed als geen voetruimte hebt.
En daarnaast zat ik gewoon achter de piloot zonder kokpit niks, en er was geen co-piloot aanwezig..
Nu zal het waarschijnlijk heel normaal zijn maar ik met mijn hoogtevrees zat al meteen met alle aircrash investigation scenario's in mn hoofd

Maargoed met zweet handjes wel veiliig aangekomen in Kataia.
Waar ik werd opgehaald door degene waarvoor ik zou gaan werken.
k kreeg een kamer in hun huis toegewezen met eigen badkamer.
Toen ik na het eten terug ging naar mn kamer stikte het van de kleine vliegjes, want ze had de lamp aangelaten en het raam open.
Ik weet van mezelf dat ik echt geen tutje ben, maar mn kamer delen met honderden/duizenden vliegjes is zegmaar niet zo mijn ding. als ze gewoon op het gordijn bleven o.i.d is nog tot daarnaantoe maar ze zaten overal ook op mn gezicht..
Toen maar snel de lamp uit gedaan, en het raam helemaal open gezet en een vest over mn hoofd gelegd in de hoop dat ze in de ochtend weg zouden zijn wat gelukkig zo was.
Maar iik had nog gevraagd hoe het hier zat qua accomodatiie als ik hier zou werken (dus niet voor de proef week, maar lange termijn) en toen zeiden ze dat ze een ''self contained'' appartementje hadden.
Dus ik dact helemaal prima.
Nu kom ik er vanmorgen achter dat dit zegmaar ook de kantine is.
En dat is helemaal niet mijn ding, de reden dat ik weg ging in wellington was mede dat ik gewoon een eigen plekje wil.
En ik snap dat het tot op zekere hoogte niet helemaal een eigen plekje kan worden, maar om elke dag collega's /klanten in je kamer te hebben waar ook je bed is is niet mijn idee van een ''appartementje''.
Dus ik ben er nog niet zo van overtuigd.. en daarnaast is het natuurlijk nog de vraag of ze me uberhaupt aan willen nemen

Begin vandaag was niet zo goed 1e paard waar ik op stap gooide me er al af voordat ik mn rechtervoet in de beugel kon doen. Dit 2 keer.. achteraf zeiden ze wel zoeites dat hij dit ook gedaan heeft bij een test-ruiter. Dus waasrschijnlijk een soort uittesten.
Niet zo prettig want beide keren toch flinke klap gemaakt op de grond.
Gelukkig gingen de andere paarden beter