Maar in dat geval, zou enkel optie 3 niet gaan voor mij. Optie 1 en 2 eigenlijk wel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stefaaah schreef:Werk (en dus geld)![]()
Morgen moet ik op sollicitatiegesprek, overmorgen weet ik daar meer van. Als ik de job heb, dan weet ik niets wat me tegen zal houden![]()
(Zolang jullie het niet erg vinden dat ik van België ben...)
Marit schreef:Leuk!Tuurlijk vinden wij het niet erg dat je uit België komt! Nou, dan wachten we dat even af
Bagheera_206 schreef:Ja, met een ander accent en uitspraken die wel eens anders kunnen overkomenJij spreekt toch ook gewoon Nederlands?Natuurlijk mag jij ook mee hoor. Heel veel succes op je sollie morgen!
Yvettee schreef:Oh balen Leverage! Zou jammer zijn als je niet mee zou kunnen omdat je nu nog niet weet of je wel of geen vrij hebt. Terwijl je wel graag mee wilt. Zou je niet eens op het werk kunnen vragen en daarbij kunnen uitleggen dat we met een groep zijn en nu ongeveer moeten boeken. Misschien dat ze nu al van een van de twee datum opties die we hebben weten dat dan verder niet veel mensen vrij willen hebben? Snap dat je zoiets niet zomaar kunt regelen, maar misschien eens vragen kan geen kwaad denk ik!
Stefaaah je bent in ieder geval niet de enige met een accent!!Limburger meld zich hier haha!
Leverage schreef:Dus de reis word gezamenlijk betaald door 1 persoon en vliegtickets ieder voor zich?Ik ga er achteraan op m'n werk, laat het zsm weten.
Zijn er ook mensen die via Düsseldorf willen vliegen? Scheelt best wel wat in de kosten namelijk (voor wat ik net zo gouw heb opgezocht).