Fotografie reis naar IJsland, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:04

Oei, dat moest zijn: 'ik ben namelijk weg' :D
Maar in dat geval, zou enkel optie 3 niet gaan voor mij. Optie 1 en 2 eigenlijk wel... :))

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 13:08

Nou.. In dat geval <<) <<) Wat houd je tegen? :D

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:09

Werk (en dus geld) ;)
Morgen moet ik op sollicitatiegesprek, overmorgen weet ik daar meer van. Als ik de job heb, dan weet ik niets wat me tegen zal houden :+

(Zolang jullie het niet erg vinden dat ik van België ben...)

Marit

Re: Fotografie reis naar IJsland, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 13:19

Tuurlijk vinden wij het niet erg dat je uit België komt! Nou, dan wachten we dat even af :):)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:23

Stefaaah schreef:
Werk (en dus geld) ;)
Morgen moet ik op sollicitatiegesprek, overmorgen weet ik daar meer van. Als ik de job heb, dan weet ik niets wat me tegen zal houden :+

(Zolang jullie het niet erg vinden dat ik van België ben...)

Jij spreekt toch ook gewoon Nederlands? :+ Natuurlijk mag jij ook mee hoor. Heel veel succes op je sollie morgen!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:15

Oh oeps, was dit topic helemaal vergeten :\

Welke data gaan het nu worden? Ik moet namelijk deze week mijn vakantie aangeven maar dan weet ik niet zeker of ik die data dan ook zeker daadwerkelijk vrij heb. Voor wanneer wil je iets definitiefs weten?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 19:18

we hebben 3 opties qua data:
optie 1: 17 juli t/m 26 juli
optie 2: 18 juli t/m 26 juli
optie 3: 24 juli t/m 2 augustus

We willen eerst de groep compleet voor we verder gaan beslissen. Ik zou het op prijs stellen als je het zo snel mogelijk weet eigenlijk _O- Binnen 2 dagen oid. Want we zitten nu een beetje op een punt dat we moeten gaan beslissen/boeken/dagen etc maar we kunnen niet zo veel als we niet weten of we de groep compleet krijgen en of het dus wel door kan gaan..

En ik zou het natuurlijk heeeel tof vinden mocht je mee willen :):)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:33

Dat gaat voor mij niet lukken ben ik bang om het binnen 2 dagen te weten.. Moet eerst mijn voorkeur aangeven en weet als het goed is dan in november/december wanneer ik vakantie heb :\ Weet ook nog niet hoelang ik vakantie ga krijgen met mijn BBL contract.

Vond dat mijn werk er wel op tijd mee was, bij mams op het werk beginnen ze op hun dooie gemak pas in januari aan de vakantie planningen :+

Mee wil ik sowieso! :D Of het kan is een 2e helaas.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 19:49

Oh dan pas! Pfoe, nee nog 1 a 2 maanden is echt te laat.. Dan zijn de kosten van vliegtickets al een stuk hoger. Pfoe ehm.. Daar is zeker niks op te verzinnen? :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:53

Nop, ben bang van niet :( Vind trouwens dat mijn werk nog op tijd is, bij mams op het werk bekijken ze eens in januari op hun dooie gemak naar de vakantie planning :')

Hm, weet niet of die prijzen zo hard zullen stijgen in 1 of 2 maanden. Kan het me haast niet voorstellen. Zal het eens in de gate houden. Vliegen vanaf Amsterdam denk ik he?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 19:56

Ja! En nouja, het gaat ook om het boeken van de accomodaties. De organisatie de we dan nu 'gekozen' hebben heeft al rond gekeken en er zat best al heel veel vol. Zij zitten zelf ook met vakantie dagen die ze moeten gaan opgeven (hebben ook nog een parttime baan erbij), het komt allemaal een beetje samen :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:00

Hm, op die manier. Had er geen idee van dat verschillende accommodaties nú al vol zouden zitten. Ben wat gewend van Scandinavië wat betreft boeken van accommodaties, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ga er in ieder geval achter aan en hoop zsm iets definitief te hebben.

Hoe wil je het trouwens gaan boeken als alles rond is? Per persoon of gezamenlijk door 1 persoon?

Is het geen marketing truc? :))

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:05

Ja dat weet je natuurlijk nooit :') Maar alle afzonderlijke organisaties meldden dat ze hun reizen meestal een jaar van te voren organiseren en rond krijgen ivm de kosten etc.
Voor de zomer waren wij aan het kijken voor curaçao en heel veel vluchten en accomodaties zaten ook al vol dus opzich zit er wel een kern van waarheid in denk ik.

Boeken kan 1 persoon doen voor de hele groep, tickets regelen we zelf omdat sommigen langer willen blijven, dus dat kan ieder voor zich doen of per groep oid.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:05

Marit schreef:
Tuurlijk vinden wij het niet erg dat je uit België komt! Nou, dan wachten we dat even af :):)
Leuk! :D

Bagheera_206 schreef:
Jij spreekt toch ook gewoon Nederlands? :+ Natuurlijk mag jij ook mee hoor. Heel veel succes op je sollie morgen!
Ja, met een ander accent en uitspraken die wel eens anders kunnen overkomen :+
Bedankt!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:15

Oh balen Leverage! Zou jammer zijn als je niet mee zou kunnen omdat je nu nog niet weet of je wel of geen vrij hebt. Terwijl je wel graag mee wilt. Zou je niet eens op het werk kunnen vragen en daarbij kunnen uitleggen dat we met een groep zijn en nu ongeveer moeten boeken. Misschien dat ze nu al van een van de twee datum opties die we hebben weten dat dan verder niet veel mensen vrij willen hebben? Snap dat je zoiets niet zomaar kunt regelen, maar misschien eens vragen kan geen kwaad denk ik! :)

Stefaaah je bent in ieder geval niet de enige met een accent!! :D Limburger meld zich hier haha!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:17

Dus de reis word gezamenlijk betaald door 1 persoon en vliegtickets ieder voor zich? :) Ik ga er achteraan op m'n werk, laat het zsm weten.

Zijn er ook mensen die via Düsseldorf willen vliegen? Scheelt best wel wat in de kosten namelijk (voor wat ik net zo gouw heb opgezocht).

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:19

Yvettee schreef:
Oh balen Leverage! Zou jammer zijn als je niet mee zou kunnen omdat je nu nog niet weet of je wel of geen vrij hebt. Terwijl je wel graag mee wilt. Zou je niet eens op het werk kunnen vragen en daarbij kunnen uitleggen dat we met een groep zijn en nu ongeveer moeten boeken. Misschien dat ze nu al van een van de twee datum opties die we hebben weten dat dan verder niet veel mensen vrij willen hebben? Snap dat je zoiets niet zomaar kunt regelen, maar misschien eens vragen kan geen kwaad denk ik! :)

Stefaaah je bent in ieder geval niet de enige met een accent!! :D Limburger meld zich hier haha!

Probleem is dat die periode (volgens mij) ook nog eens in de bouwvak valt en dan wil iedereen vakantie :\

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:21

Leverage schreef:
Dus de reis word gezamenlijk betaald door 1 persoon en vliegtickets ieder voor zich? :) Ik ga er achteraan op m'n werk, laat het zsm weten.

Zijn er ook mensen die via Düsseldorf willen vliegen? Scheelt best wel wat in de kosten namelijk (voor wat ik net zo gouw heb opgezocht).

Oh op die manier! Nee iedereen zal waarschijnlijk een deel moeten betalen voor af, dat doet niet een persoon :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:34

Düsseldorf is voor mij ook dichterbij! En als het goedkoper is vind ik dat al helemaal prima! :D Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat de rest wilt etc!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:36

Voor mij is dat wel een pest eind maar dat valt dan nog wel te overleggen :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:36

Inderdaad een flink stuk reizen. Denk dat voor mij vanaf Amsterdam sneller, praktischer en goedkoper is. :=

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:40

Ik vrees dat ik ook een stuk ga mogen reizen :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:40

We kunnen ook nog in delen vliegen :') Ene helft vanuit Dusseldorf en andere vanuit Amsterdam :+ Lekker praktisch haha.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:48

Ik had nog eens niet aan Dusseldorf gedacht (Duitsland, toch?) Volgens mij is dat ook dichter dan Amsterdam, voor mij dan toch.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 20:55

Hij zegt nu bij mij vanaf Amsterdam naar ijsland is 240 euro en vanaf Dusseldorf is het drama, geen enkele directe vlucht en prijzen vanaf 400 euro :+

Maar ik ben niet betrouwbaar want ik heb de laatste tijd vaker vliegtickets opgezocht en dat onthoud ie en dan geeft ie duurdere prijzen :+