Ze waren echt super stroef. Gaan die van jullie makkelijker?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Leprycorn schreef:Zou het wel wennen zijn? Misschien zaten ze toen verkeerd afgesteld maar ik kreeg ze nauwelijks aan. Ik heb ook niet heel veel kracht in me handen en armen maar ja zo zwak ben ik nou ook weer niet dacht ik
Ze waren echt super stroef. Gaan die van jullie makkelijker?

Maar heerlijk geskiet!
Gemaakt door m'n broer, haha!

Wauw, er ging echt een wereld voor mij open toen ik eindelijk de ski's mocht rijden waar ik zo lang van heb gedroomd. 

Sta er altijd van te kijken als je zo een team met minikids tegenkomt op de piste.
en ik was nog net uit me skies van 2 jaar oud
Maarja eigen skies hebben en dan weer moeten huren voor een board vond ik ook gewoon *piep*
Wilde heel graag wat proberen eerst via MP bijvoorbeeld, maar ik ben nu al vanaf oktober aan het zoeken en als ik wat vond en reageerde, dan reageerde de verkopers vaak helemaal niet of 1 keer wel en als je dan een afspraak wilt maken, weer helemaal niet. Werd er stapel van. En ik had geen geduld om te wachten tot na het seizoen voor de restjes van een winkel of van een ander.
Heb gewoon veel meer met welke gedachte zij spullen maken. Vooral met skies zijn bijvoorbeeld die Oostenrijkse en Duitse merken echt gericht op BAM knallen en als je het fout doet, je keihard op je smoel gaat. Of ik kwam op echte beginnersskies uit, maar dan kom je voor geen meter vooruit. Ik wilde hard gaan wanneer ik wil en wanneer ik dat niet wil, me skies dat ook niet erg vinden.
Dat was mijn uitleg hahahaha
Ik vind het niet mooi en ik heb graag wat 'broek' om mijn been heen als ik ski. Ik ski dan ook in mijn oversized snowboardbroek.

Dan komt er in ieder geval geen sneeuw in mijn rug als ik op mijn kont zit met snowboarden (broertjelief heeft nog weleens de neiging om sneeuw over me heen te gooien als ik op de grond zit).
Altijd erg leuk.
Weer een berg sneeuw over je heen! Maar zal vast niet als enige zo een broertje hebben 
Leprycorn schreef:O jij hebt bindingen die je achter je schoenen vast klikt omhoog? Die heb ik 2 dagen gehad maar daar ik echt ruzie mee dat ik anderen ben gaan halenwas met een huurboard. Misschien lag het aan mij maar vond ze een ramp!!
Vond wel heel fijn dat de druk zo verspreid was over de schoen
Toch ook wit hedankjewel!
Joolien schreef:Lioony schreef:Haha Fee
Ik vond ze juist wel mooi, vooral in het wit!
In het wit zou ik zeker niet doen. 2 sleepjesliftjes en je hebt een bruine kont. Niet zo sexy