Alleen zat er helaas nooit echt vernieuwing in zijn shows. Nu is hij inderdaad ´´bekend´´ onder de naam ´´Vieze Jack´´. Je kan hem op FaceBook opzoeken!
Maus heb je onderhand een plattegrond? Waar staat wat en de route?
Maureen95
Geplaatst: 31-10-14 16:27
takkie_muis schreef:
Maus heb je onderhand een plattegrond? Waar staat wat en de route?
Hahaha jaa i know everthing
Mir jaaa zoiezo. Dan werk ik er hopelijk
Maureen95
Geplaatst: 02-11-14 15:43
Michelleex schreef:
Beetle Juice was inderdaad geweldig!!
Alleen zat er helaas nooit echt vernieuwing in zijn shows. Nu is hij inderdaad ´´bekend´´ onder de naam ´´Vieze Jack´´. Je kan hem op FaceBook opzoeken!
Is dit trouwens dezelfde acteur?
PowerReiner
Geplaatst: 03-11-14 09:48
Maureen95 schreef:
Michelleex schreef:
Beetle Juice was inderdaad geweldig!!
Vrijdag naar fright nights geweest, voor het allereerst als bezoeker waardoor ik voor het eerst alles in volle glorie kon zien. Ik vond het in een woord geweldig. We hadden het geluk dat het niet absurd druk was, we hebben wel moeten wachten overal, maar nergens langer dan een half uur. Van 3 van de spookhuizen weet ik precies waar de acteurs staan en de meesten ken ik zelfs persoonlijk, maar dat weerhield mij er niet van als stuiterbal door die huizen te gaan Jefferson Manor vond ik super! Ik zag hier berichten voorbij komen die niet zo positief waren, maar ik ben fan. Echt een prachtig huis waar een aantal goede scares in zitten.
Es_ther
Geplaatst: 03-11-14 10:57
Ik schrok in Jefferson Manor vooral van de boekenkast . Dacht echt dat die op mij afkwam..
Maar 1 stukje was wel faal, toen er een meisje dacht mij te laten schrikken, terwijl ik haar gewoon kon zien .
Maar hij was verder wel gaaf! Stonden bij de uitgang even na te kletsen en toen zagen we 4 meiden met 2 bewakers huilend het huis verlaten..
Ja man, die boekenkast vond ik denk ik nog het engst! En diegene redelijk tegen het eind die ineens onder de vloer tevoorschijn kwam. Ik zag al wel zoiets aankomen, want waar is die glasplaat anders voor? Maar toch schrok ik me een hoedje.
De ergste vond ik op het eind, dat er een over me heen kwam, die onder de vloer had ik niet zo last van Daarnaast schijt ik altijd bagger bij die spiegel stukken. Dan loop je tussen de spiegels door waarvan de reflectie ineens weg is en er acteurs achter staan die je slecht ziet vanwege de stroboscopen. Vind ik verschrikkelijk.
Bij camp of carnage had ik wel een echt fail van mezelf. Ik was met een vriend en bij elk huis en ding MOET ik hem gewoon vasthouden, geeft enige vorm van zekerheid . Bij een van de containers waar we door liepen, stond ik halverwege ineens stijf van angst en duwde ik die vriend vooruit omdat ik in mijn ooghoek zag dat er iemand naast ons liep. Aan het eind van de container kwam ik erachter dat het ons eigen spiegelbeeld was
Hahaha, niet bang voor je eigen schaduw maar voor je eigen spiegelbeeld.
Wat me trouwens te binnen schiet: in Haunted holidays vond ik het stukje van Thanksgiving ook heel eng. Daar zat een man aan tafel waar je omheen moest lopen. Die man keek ons heel indringend aan en ik stond eigenlijk te wachten op het moment dat hij op ons af zou springen. In plaats daarvan bleef hij heel stil zitten en bewoog hij alleen zijn hoofd onze kant op. Brrr.
Es_ther
Geplaatst: 03-11-14 12:57
Hahaha dat is wel een faal eerlijk gezegd .
Ik heb die jongen onder de vloer nieteens gezien.. Vriendin en mijn vriend op het eind:"Zag je die jongen onder je?"
Uuh welke jongen? Ja, hij liep bij de glasplaat Uhm nee, niet gezien.
En jongens boven mij ook niet, maar ben ook klein dus misschien was dat het ?
Jaaa, Jolien! Maar hij bood ook zijn eten opeens aan, bij een paar meiden voor ons. Hij keek wel echt eng